skip to Main Content

رایزنی برای انتخاب کاندیدای مورد حمایت حزب در انتخابات مرحله دوم غرب هرمزگان

دبیر حزب اعتدال و توسعه هرمزگان از رایزنی برای انتخاب کاندیدای مورد حمایت این حزب در انتخابات مرحله دوم در غرب این استان خبر داد.

حزب_اعتدال_و_توسعه_راهبردهای_6_گانه_انتخابات_مجلس_دهم_را_اعلام_کرد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، منصور رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: باور اساسی حزب اعتدال و توسعه، ایجاد زمینه برای بهره‌مندی از نیروهای خلاق و سازنده با منطق و عقلانی برای پیشبرد سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است و در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز همین راهبرد در مورد مناطق مختلف کشور از جمله در استان هرمزگان مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: حماسه ۷ اسفندماه و حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ضمن ارتقای ظرفیت‌های سیاسی نظام و نمایش قدرت عمومی در برابر همه جهانیان سبب تقویت همدلی و وحدت در میان اقشار مختلف جامعه شد و بدون شک در مرحله دوم انتخابات مجلس نیز در ۱۰ اردیبهشت‌ماه که تکمیل‌کننده مرحله اول آن و حماسه ۷ اسفندماه است، شاهد تکرار حماسه حضور مردم خواهیم بود.

دبیر حزب اعتدال و توسعه هرمزگان از رایزنی برای انتخاب کاندیدای مورد حمایت این حزب در انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان خبر داد و گفت: بررسی‌های میدانی و ارزیابی از میزان همکاری کاندیداها با دولت در طول ۲.۵ سال اخیر به عنوان یکی از مولفه‌های مدنظر این حزب برای حمایت از فرد مورد نظر در انتخابات پیش رو است.

رضایی خاطرنشان کرد: کارنامه و سابقه افراد معیاری برای ارزیابی حزب به منظور اعلام حمایت از کاندیدایی مشخص در انتخابات ۱۰ اردیبهشت‌ماه است و بدون شک حمایت از وزرای دولت و برنامه‌های آنان در طول زمان آغاز به کار دولت یازدهم و همراهی با سیاست‌های کلان نظام در زمینه‌های مختلف از جمله مولفه‌های تاثیرگذار در این زمینه است.

وی اضافه کرد: داشتن تجربه کافی در عرصه فعالیت‌های سیاسی، درک درست و واقعی از شرایط منطقه‌ای و ملی برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم و برنامه‌محوری در این زمینه از جمله شاخص‌های مدنظر حزب و اعتدال و توسعه در اعلام حمایت رسمی از کاندیدای مورد نظر در انتخابات ۱۰ اردیبهشت ماه در حوزه غرب استان هرمزگان است.

دبیر حزب اعتدال و توسعه هرمزگان گفت: در مجموع ارزیابی‌های صورت گرفته، گزینه مورد نظر و مورد حمایت حزب بزودی از طریق رسانه‌ها اعلام عمومی خواهد شد و امیدواریم که مردم با رای به گفتمان اعتدال در هرمزگان که در دور اول انتخابات نیز مشابه آن را در سراسر هرمزگان شاهد بودیم، انتخاباتی با شکوه برگزار کنند و منتج به رشد استان هرمزگان در ابعاد مختلف شوند.

رضایی عنوان کرد: اولویت‌های مهم و اساسی در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بر دوش مجلس دهم و دولت یازدهم است و امیدواریم با نهایی‌شدن ترکیب مجلس آینده در انتخابات پیش رو، شاهد توجه به مسائل مهم اقتصادی مردم و تلاش برای مهار تورم و رکود و تقویت اشتغال به عنوان نکته اساسی و مورد تاکید مردم باشیم.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top