skip to Main Content

برگزاری نشست‌های نقد و بررسی شعر در پارسیان رونق می‌یابد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان از برگزاری نشست نقد و بررسی شعر با حضور شاعران، مؤلفان، چهره‌های سرشناس حوزه فرهنگ و ادب در مرکز و روستاهای این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: برگزاری نشست‌های نقد و بررسی شعر در پارسیان رونق می‌یابد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر و به نقل از خبرگزاری فارس از پارسیان واقع در غرب مرکز هرمزگان، محمود اسدی پیش از ظهر امروز در نشست نقد و بررسی شعر که محل کتابخانه عمومی باقرالعلوم برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از شعرا و تلاش در جهت چاپ و انتشار آثارشان از برنامه‌ها و وظایف اصلی فرهنگ و ارشاد است.

وی اضافه کرد: از این پس با همکاری انجمن شعر شهرستان جهت غنا بخشی به آثار شاعران و آموزش علاقه‌مندان، نشست‌های نقد و بررسی به صورت مستمر در شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان افزود: برگزاری این نشست‌ها منحصر به شهر پارسیان نخواهند ماند و در بخش‌ها و روستاها نیز اجرایی می‌شود چرا که این منطقه با داشتن سابقه بسیار درخشان در حوزه فرهنگ و ادب نیازمند توجه، حمایت و نظارت بیشتر است.

گفتنی است در ادامه این نشست، شاعران پس از قرائت اشعار خود به نقد و بررسی آثار ارائه شده پرداختند که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

براساس این گزارش، نشست نقد و بررسی شعر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی و انجمن شعر پارسیان برگزار شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top