skip to Main Content

قتل بستک ربطی به موضوعات انتخاباتی ندارد

دادستان بستک ضمن رد شایعه انتساب قتل بستک به موضوعات انتخابات گفت: با اخلال‌گران نظم عمومی با قاطعیت برخورد می‌شود.

images

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عباسی دادستان عمومی و انقلاب بستک امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک جوان ۲۴ ساله در درگیری با همکار خود در آشپزخانه به قتل می‌رسد لذا این موضوع هیچ گونه ارتباطی به مسائل انتخابت و تبلیغات کاندیداها ندارد.

وی در خصوص نحوه قتل اضافه کرد: دو جوان در محیط کار و به دلایل تقسیم کار در آشپزخانه به نزع لفظی می‌پردازند که این نزاع با تندتر شدن مشاجره به درگیری فیزیکی منجر می‌شود.

دادستان بستک ادامه داد: فرد جوان‌تر با چاقویی که در دست داشته به سمت راست قفسه سینه همکار خود ضربه وارد می‌کند که به دلیل اصابت چاقو به نقطه حساس بدون و بر اثر خونریزی شدید مضروب فوت می‌کند.

عباسی ضمن هشدار به کسانی که از این ماجرا سوء استفاده‌ کرده و آن را به انتخابات نسبت داده‌اند گفت: متأسفانه برخی افراد فرصت طلب این ماجرا را در فضای مجازی به موضوعات انتخاباتی ربط داده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در پایان تأکید کرد: موضوع قتل در ارتباط با مسائل شخصی و کاری دو جوان بوده و تأکید می‌شود که حادثه هیچگونه ارتباطی به موضوعات انتخابات نداشته است لذا با کسانی که موجبات التهاب در فضای مجازی و خدشه‌دار شدن افکار عمومی شده‌اند در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top