skip to Main Content

شهدا چراغ هدایت و نقشه راه مسئولان هستند/ دیدار با خانواده‌های شهدا برنامه مستمر مسئولان بخش کوشکنار است

بخشدار کوشکنار شهدا را چراغ هدایت و نقشه راه مسئولان دانست و بر تکریم خانواده‌های آنان تأکید کرد.

2

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، رجبی‌پور در حاشیه دیدار با خانواده‌های شاهد بخش کوشکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بادگیر اظهار داشت: امنیت، آرامش و پیشرفت امروز به برکت خون شهدا و استقامت خانواده‌های آنان است لذا ما به عنوان کسانی که مدیون این رشادت‌ها هستیم باید این ظرفیت‌ها را گرامی بداریم و از رهنودهای آنان استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: شهید در فرهنگ دینی و انقلابی ما تعریف ارزشمندی دارد که یکی از آن شاهد به معنای بیننده می‌باشد لذا اعتقاد ما بر این است که شهدا شاهد بر اعمال، رفتار و کردار ما هستند.

بخشدار کوشکنار همچنین اضافه کرد: ما همواره به رهنمودها و مشاوره‌های خانواده‌های شاهد در بخش کوشکنار نیاز داریم و مطمئناً دغدغه‌ها و رهنودهای آنان را به عنوان نقشه راه فعالیت‌های اجرایی خود در نظر می‌گیریم.

رجبی پور در ادامه یادآور شد: بسیاری از شهدای ما به ویژه شهدای بخش مرکزی جوانانی بودند که برای دفاع از آرمان‌های دینی و انقلابی پا به عرصه میدان‌های نبرد گذاشتند و شیرین‌ترین و عزیزترین موجودی خود یعنی جان را در راه آن فدا کردند لذا کوچکترین کاری که ما به عنوان مسئولان می‌توانیم انجام بدهیم تکریم از آنان، بیان دغدغه‌ها و انتشار رشادت‌های آنان است.

وی برنامه‌ دیدار با خانواده شهدای بخش را برنامه‌ای مستمر و همیشگی خواند و گفت: تلاش مجموعه بخشداری و همه ادارت مستقر در بخش کوشکنار دیدار با خانواده‌های شهدا، رصد مشکلات آنان و برطرف نمودن دغدغه‌ها است لذا طبق جدول برنامه‌ریزی شده این دیدارها در طول سال تکرار می‌شود.

1 2 3 4

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top