skip to Main Content

انتخابات بازی یک جناح دریک مسابقه نیست/انتظارچنین برخوردی را نداشتیم/ مفهوم انتخابات حضورسلیقه ها مختلف دریک فضای رقابتی است

استاندار هرمزگان در واکنش به رد صلاحیت گسترده کاندیداهای انتخابات مجلس گفت:انتخابات بازی نفرات یک جناح و تفکردریک مسابقه با خودشان نیست و مفهوم درست آن رقابت برپایه حضورافراد با تفکرات و سلیقه های مختلف است.

استاندار ۹۲۸۷۳۴

به گزارش پایگاه خبری بادگیر جاسم جادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، افزود: انتظار چنین برخوردی را نداشتیم چراکه مفهوم انتخابات حضورسلایق مختلف در یک فضای رقابتی است و نمی توان با چنین نگاه تنگ نظرانه ای به توسعه و پویایی کشورکمک کرد.

وی تصریح کرد: اگرچه امیدواریم که این نوع برخورد سلیقه ای درمشارکت مردم تاثیرگذارنباشد اما باید درنظر گرفت شرط انتخابات پرشور ایجاد فضای رقابتی و حضورکاندیداها با سلیقه های مختلف ازجناح های مختلف است تا مردم به عنوان تصمیم گیرنهایی آنچه را به صلاح می دانند برگزینند.

استاندارهرمزگان با بیان اینکه به عنوان هیات اجرایی تابع قانون هستیم خاطرنشان کرد:تندی تصمیم رد صلاحیت گسترده به صلاح کشور نیست و با شعارمشارکت حداکثری همخوانی ندارد .

جادری در پایان با تاکید براینکه این روند بیانگرتحمیل یک تفکرمردم است، اظهارامیداوری کرد، متولیان امر در هیات های نظارت و شورای نگهبان با تجدید نظردراین مسیر، زمینه حضور کاندیداها با سلیقه های مختلف را فراهم کنند تا شاهد وحدت ملی و انتخابات پرشور و رقابتی باشیم.
منبع: خبرگزاری ایسنا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top