skip to Main Content

سند پنج‌ساله رشد علمی و فرهنگی آموزش و پرورش خمیر تدوین شد

با حضور یک استاد برنامه‌ریز در حوزه تعلیم و تربیت و با شرکت جمعی از مدیران و کارشناسان آموزش و پرورش بندر خمیر سندی مبنی بر راه‌کارهای رشد آموزشی و شتاب علمی در مدارس این شهرستان تهیه شد.

sanad (18)

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بندر خمیر، ناصر عسکری زاده عصر امروز در آیین جمع‌بندی این کارگاه آموزشی گفت: توان و اراده‌ی فرهنگیان پیش برنده اهداف بزرگ آموزش و پرورش است و با برنامه‌ریزی، شناسایی نقاط ضعف و ارائه راه‌کار در این حوزه می‌توان به نتایج ارزشمندی دست‌یافت.

مدیر آموزش و پرورش بندر خمیر افزود: اجرای این سند که با اهداف رسیدن به رشد علمی و بهبود کیفیت آموزشی در مدت پنج سال تدوین‌شده است می‌تواند گامی مهم و مؤثر در ارتقای توانمندی‌های معلمان و دانش آموزان این منطقه به شمار آید.

عسکری زاده خاطرنشان ساخت: تهیه و جمع‌آوری نقشه راه علمی در مدارس این شهرستان در یک دوره هفت‌روزه با حضور مدیران مدارس، کارشناسان آموزش و پرورش و صاحب‌نظران این عرصه صورت است گرفته است.

وی بررسی به‌صورت میدانی و بازدید از مدارس به‌منظور شناخت مشکلات و دغدغه‌های مدارس، طرح مسائل در کارگاه آموزشی و ارائه راهکار مناسب برای برون‌رفت از وضعیت نامناسب کیفیت در آموزشگاه‌ها را ازجمله ویژگی این سند عنوان کرد.

عسکری زاده به‌کارگیری ظرفیت‌های شهرستان را برای اثربخشی امر آموزش و پرورش ضروری خواند و اظهار داشت در این سند استفاده از توان خیرین، بخش خصوصی، تعامل با شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و دیگر ظرفیت‌های موجود پیش‌بینی‌شده است.

به گفته مدیر آموزش و پرورش بندر خمیر جایگاه علمی و آموزشی مدارس این شهرستان جنوبی نیازمند حرکت و شتاب بیشتری است که اراده معلمان و برنامه‌ریزی شایسته در این مسیر می‌تواند ارتقادهنده جایگاه بندر خمیر در استان باشد.

گفتنی است پس از ویراستاری و جمع‌بندی این سند که برای مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم تنظیم‌شده است در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.

این دوره آموزشی با مدیریت علی ابراهیمان کیاشری از متخصصان حوزه برنامه‌ریزی و آموزش و پرورش به مدت یک هفته در شهر خمیر برگزار شد.

همچنین در مراسم اختتامیه این کارگاه جمعی از مسئولین شهرستان، فرمانداری، امام‌جمعه و خیرین حضور داشتند که محتوای سند تشریح و موردبررسی قرار گرفت.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top