skip to Main Content

طرح جامع تفضیلی شهر دشتی تصویب شد

شهردار دشتی از تصویب طرح جامع تفضیلی شهر در شورای برنامه‌ریزی استان هرمزگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: طرح جامع تفضیلی شهر دشتی تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری بادگیر از شهر دشتی، عبدالرحمن غواصی در خصوص طرح جامع تفضیلی شهر گفت: پس از مطالعه طرح جامع تفضیلی شهر توسط کارشناسان مربوطه پس از ماه‌ها انتظار این طرح در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب همه اعضا رسید.

وی اضافه کرد: طرح تفضیلی شهر به مدیران شهری راهکار می‌دهد تا بر اساس جمعیت و وسعت شهر میزان فضاهای مورد نیاز در هر بخش را به درستی جانمایی کنند و پس از آن هیچ‌گونه جابه‌جایی در آن صورت نمی‌گیرد.

شهردار دشتی در ادامه خاطرنشان کرد: البته این طرح هر ۱۰ سال یک‌بار مطالعه مجدد می‌شود تا بر اساس رشد جمعیت چنانچه نواقصی در آن وجود داشته باشد اصلاح شود و ما تا آن زمان نیازمندی‌ها را طی طرحی مطالعه و پیشنهاد می‌کنیم.

غواصی همچنین یادآور شد: آنچه از طرح جامع می‌شناسیم این است که این طرح به صورت یک راهنما، سیاست‌های کلی توسعه شهری را برای مدیران شهری ترسیم می‌کند.

به گزارش فارس، شهر دشتی جزو شهرهای جدید استان هرمزگان به حساب می‌آید و در طول مدت کوتاهی توانسته توجه بسیاری از گردشگران شهرستان و خارج از استان را به خود جلب کند.

وجود پارک منحصربه‌فرد «دشتی» در این شهر و عرضه انواع غذاهای بومی و محلی در شب‌های پنجشنبه و جمعه توانسته بازار خوبی را برای زنان بی‌سرپرست ایجاد کند.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top