skip to Main Content

تحقق همدلی و همزبانی بین مسئولان و مردم زمینه ساز انتخابات پر شور است

فرماندار بستک گفت: تحقق همدلی و همزبانی بین مسئولان و مردم زمینه ساز مشارکت گسترده در انتخابات است.
مجلس
به گزارش پایگاه خبری بادگیر، میرمرسل ایزدی پور در نشست مشترک با هیات اجرایی انتخابات شهرستان، مهم ترین وظیفه هیئت های اجرایی را برگزاری سالم و پرشور انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: تمام عوامل اجرایی انتخابات باید در فضای همدلی و برادری دست در دست هم داده و در روز ۷ اسفند، انتخاباتی در شأن ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار نمایند.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تاکید کرد: چهارچوب قوانین، وظایف هر یک از ما را مشخص کرده که لازم است از ایجاد هرگونه فضای مبتنی بر بدبینی و ناامیدی مردم پرهیز و آن شور و نشاطی را که مد نظر رهبری معظم انقلاب است در میان آحاد جامعه به وجود آوریم.
فرماندار شهرستان بستک افزود: خروجی انتخابات باید وحدت و برادری میان آحاد جامعه باشد که لازم است به انتخاب مردم احترام گذاشته و از دخالت در آنچه ملت در نظر دارند امتناع نمود.
وی بیان داشت: امسال با تدیبر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده که بی شک تحقق همدلی و همزبانی بین مسئولان و آحاد مردم جامعه زمینه ساز انتخابات پر شور و مشارکت آگاهانه و گسترده مردم خواهد شد.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تاکید کرد: متولیان برگزاری امر انتخابات باید برای صیانت از آراء مردم به عنوان حق الناس تلاش کنند که جانبداری از شخص و یا گروه خاصی مغایر با قانون است.
ایزدی پور افزود: امانتداری، رعایت قانون، ایجاد بستر لازم برای مشارکت مردم و پرهیز از هرگونه جانبداری از کاندیداها، مدنظر کلیه دست اندرکاران انتخابات قرار گیرد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top