skip to Main Content

ناصر شریفی به همراه خانواده به محل ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی رفت/ آیا شریفی تا پایان خواهد ماند؟

ناصر شریفی در جمع کثیری از هوادارانش به همراه خانواده به منظور ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری بندرلنگه مراجعه کرد.

IMG-20151224-WA0001

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، ناصر شریفی یکی از کاندیداهای امیدوار به موفقیت در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی تقریباً بیشترین همراهان خود را به فرمانداری کشاند.

وی یکی از مدیران دولت نهم و دهم بود که در پرونده خود معاونت فرمانداری بستک و معاون مدیر کل امور روستایی را به ثبت رساند و الحق در دوران مدیریت وی در فرمانداری بستک توانست رضایت بخشی از جامعه هدف را جلب کند.

ناصر شریفی در دوران گذشته جباری را همراهی می‌کرده و یکی از لیدرهای پر توان این نماینده مجلس بوده اما پس از حدود هشت سال مسیر خود را از دایی خود جدا کرده و قصد دارد به صورت مستقل در انتخابات شرکت کند.

جمعی از مردم وی را فردی که به ظاهر از جباری جدا شده می‌دانند اما نشست‌های شریفی با جمعی از مردم و اظهار نظرهای وی قصد جدی او را بر حضوری مستقل به اثبات رسانده است.

حالا باید دید این افتراق نظر در حضور تا چه زمان ادامه خواهد داشت و آیا نیمه راه هواداران خود را رها خواهد کرد یا همانگونه که اظهار کرده تا پایان به صورت مستقل باقی خواهد ماند.

این تفسیر مختصر تا پیش از هفتم اسفند ماه تعبیر خواهد شد.

 

IMG-20151224-WA0001 15

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top