skip to Main Content

نظر مشاوره‌ای همیاران شهردار مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد

شهردار پارسیان استفاده از ظرفیت مشاوره‌ای معتمدان و همیاران شهری را بزرگ‌ترین سرمایه مدیریت شهری در جهت ارائه راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت شهری و برون رفت از وضعیت کنونی دانست.

۲۰۱۵۱۲۲۲_۲۰۲۵۴۶

به گزارش پایگاه خبری بادگیر عبدالکریم کاظمی شهردار پارسیان در نشست مشترک با همیاران شهردار اظهار کرد: مشورت موضوعی است که دین مبین اسلام همیشه ما را به آن سفارش کرده و ما نیز از این ظرفیت بزرگ انسانی باید به شایستگی در جهت بهبود وضعیت شهر استفاده کنیم.

وی در خصوص اهداف شکل‌گیری این نشست اضافه کرد: شهرستان پارسیان با برخورداری از خیل عظیم سرمایه انسانی می‌تواند بهترین مشاوره‌ها را در روند بهبود وضعیت شهر داشته باشد لذا تصمیم گرفته شد تا بخشی از این سرمایه‌ها در قالب ارائه مشاوره به شهرداری پارسیان به خدمت گرفته شده است و در آینده نتایج مثبت این نشست‌ها برای مردم قابل لمس خواهد بود.

شهردار پارسیان در این نشست به تشریح وضعیت شهر پارسیان پیش از تصدی و بعد از تصدی بر آن را تشریح کرد و برنامه‌های آینده و مشکلات پیش روی شهرداری را تشریح کرد.

کاظمی در ادامه از مشاورین خواست با همفکری و همراهی در جهت رفع مشکلات شهرداری مدیریت شهری را یاری کنند.

این جلسه با اظهار نظر اعضاء حاضر به کار خود پایان داد و مقرر شد نشست‌های همیاران شهردار به صورت ماهیانه برگزار شود.

یادآور می‌شود در این نشست آقایان احمد پاسلاری، اسد صفری، علی اکبر نکهتیار، دکتر محمود نصوری، حمزه حسندخت، ناصر یعقوبی، فرید فربودی، سعود نصوری، محمد عارف‌نیا، احمد رحمانی، حاجی روان، محمد صالح فربودی و علی صمدی حضور داشتند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top