skip to Main Content

دانشجو باید شجاع و پرسشگر باشد

معاون فرماندار بستک گفت: دانشجو باید شجاع، پرسشگر و مجهز به علم و تقوا باشد.

احمدی معاون ۲

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمد احمدی در نشست با دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان با گرامیداشت فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو بر وجود و تقویت روحیه پرسشگری و نشاط و شادابی در میان دانشجویان تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نقش بی بدیل و ارزشمند جامعه دانشجویی و علمی کشور در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و تقدیم هزاران شهید از میان دانشجویان میهن عزیز اسلامی در دوران دفاع مقدس، خود سندی مستحکم بر مشارکت فعالانه دانشجویان در پیشبرد برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از این مرز و بوم است.

معاون فرماندار بستک دانشجو را مظهر شهامت و حقیقت جویی دانست و بیان داشت: دانشجویان نه تنها در عرصه های علمی که در همه زمینه های رشد و شکوفایی کشور جزء پیشروان و پیش قراولان هستند.

احمدی با بیان اینکه ثروت ملی کشور همین سرمایه‌های انسانی و جوانان هستند، افزود : اگر یک کشور خواهان پیشرفت باشد، باید به پرورش و تربیت نیروهای انسانی توجه داشته باشد و چنانچه بدون توجه به نیروی انسانی دنبال پیشرفت و ترقی باشد به سرانجام نخواهد رسید.

وی گفت: با توجه به نگاه مثبت و سیاست های ارزشمند دولت تدبیر و امید و نشاط و آمادگی دست اندکاران عرصه آموزش عالی بستک امیدواریم رشد عرصه های علمی شهرستان سرعت بیشتری بگیرد.

خبرنگار: حق شناس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top