skip to Main Content

پارک بانوان دشتی دهه فجر افتتاح می‌شود+ تصاویر

شهردار دشتی از افتتاح پارک بانوان شهر دشتی در دهه فجر سال جاری خبر داد.

غواصی (47)

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، عبدالرحمن غواصی شهردار دشتی با اشاره به وعده استاندار در خصوص ایجاد پارک بانوان در شهر دشتی گفت: نیمی از مراحل حصارکشی اطراف پارک به طول ۴۰۰ متر و ارتفاع چهار متر انجام شده است که فضای داخلی پارک را به طول کامل از بیرون تفکیک می‌کند لذا می‌تواند حاشیه امنی برای بانوان شهرستان ایجاد کند.

وی اضافه کرد: در فضای ۱۲ هزار متر مربعی پارک بانوان امکاناتی از قبیل پیست دوچرخه‌سواری، پیست پیاده‌روی، زمین بدمینتون، زمین والیبال، فضای سبز، نگهبانی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و مکان بازی کودکان جانمایی شده است.

شهردار دشتی در ادامه اظهار کرد: تا کنون ۵۰ میلیون تومان از اعتباراتی که مصوب شده بود جذب شده اما چندین برابر این مبلغ به صورت اعتباری کار صورت گرفته است.

غواصی ضمن تأکید بر سرعت و دقت هرچه تمام در کار گفت: تمامی مراحل احداث بخش‌های پارک به صورت کاملا استاندارد اجرا می‌شود و طراحی به گونه‌ای است که تمامی بخش‌ها در مکانی مناسب جانمایی شده و از همه فضاهای موجود بهره‌برداری شده است.

وی مجاورت پارک بانوان در کنار پارک مرکزی شهر دشتی را یکی دیگر از مزیت‌های پارک بانوان شهر دانست و خاطرنشان کرد: پارک بانوان با هدفی از پیش تعیین شده در کنار پارک مرکزی شهر ساخته شده تا خانواده‌ها بتوانند از هر دو فضای فرهنگی به راحتی استفاده کنند.

شهردار دشتی در پایان ضمن اعلام خبر افتتاح پارک بانوان شهر در دهه فجر گفت: پارک بانوان مکانی امن و حفاظت شده برای پرداختن به ورزش بانوان است لذا از همه خانواده‌ها این درخواست را داریم تا با این پارک ارتباط داشته باشند و اوقاف خوب تربیت بدنی در محیطی کاملا زنانه تجربه کنند.

4J8A6998 4J8A6999 4J8A7003 4J8A7004 4J8A7012 4J8A7014 4J8A7015 4J8A7028 4J8A6991

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top