skip to Main Content

سقفی بر سرت می‌سازم تا در سایه آن آرام بگیری

احمد مرادی سرپرست گروه سازندگی حاتم از دور جدید فعالیت این گروه در شهرستان خبر داد.

مرادی

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، احمد مرادی در گفتگو با خبرنگار بادگیر در پارسیان گفت: گروه سازندگی حاتم به صورت خودجوش با حضور جمعی از جوانان تشکیل شده است و در یک فعالیت گروهی سقفی بر سر نیازمندان ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: هدف این گروه این است که زاغه نشینان و نیازمندان را صاحب خانه‌ای ساده کند تا در گرمای تابستان و سرمای زمستان جز رنج فقر رنج دیگری نداشته باشند.

سرپرست گروه سازندگی حاتم همچنین خاطرنشان کرد: در بازدیدهایی که از نقاط مختلف صورت گرفته متأسفانه مشاهده می‌شود که برخی از مردم هنوز دوران زاغه نشینی را تجربه می‌کنند و این بسیار دردآور است و ما نباید با سکوتمان به این رویه دامن بزنیم.

مرادی یادآور شد: این گروه با کمک خیرین مصالح مورد نیاز فعالیت را تهیه می‌کند و با حضور اعضاء خود فعالیت سازندگی را آغاز می‌کند که تا کنون نیز موفقیت‌هایی به دست آورده و انشاء الله در آینده رسانه‌ای می‌شود.

وی ضمن دعوت از خیرین و دلسوزان برای مشارکت در این حرکت خودجوش جهادی گفت: این گروه همه نوع کمک مردمی قبول می‌کند و اگر کسی توان مالی یا جانی خود را به میدان بیاورد مورد استقبال قرار می‌گیرد.

احمد مرادی در پایان گفت: این گروه حد و مرزی نمی‌شناسد و در هر نقطه کشور نیاز احساس شود و برای گروه قابل دسترسی باشد حضور خواهند یافت و فعالیت خود را انجام می‌دهند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top