skip to Main Content

بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌ها نیل به اهداف عالیه دارد

علیرضا نصری فرماندار  شهرستان بندر خمیر در پیامی هفته بسیج را به تمامی بسجیان ایران و شهرستان تبریک گفت.

در بخشی از پیام چنین آمده است:

_J8A3244

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج نماد پایداری و مبارزه با استکبار و بیگانگان است و بسیجیان آن بلند همتانی هستند که به دور از زرق و برق های دنیا و با ایمان و عمل صالح جامه جهاد بر تن پوشیدند و فی سبیل الله در صف مجاهدان قرار گرفتند و بدینسان به مقام والا نزد محبوبشان دست یافتند.

بی تردید شکل گیری بسیج به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی یکی از نقاط عطف تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی بود تا شور انقلابی، ساده زیستی، صفا، صمیمیت، ایثار، گذشت و ایمان سرشار و تقوای الهی را در قالب بسیج باز تعریف کند و آنرا به یک خواست عمومی در دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب در کنار مردم تبدیل کند.

بسیجیان از جان گدشتگانی هستند که در هولناک‌ترین لحظات زندگی، بی اعتنا به نام و نان از مال و منال بریده و از دامنه هراس گذشته و دشت خطر را درنوردید و بامدد خون، بیرق سه رنگ پیروزی را در مرتفع‌ترین آسمان ایثار به اهتزاز در آوردند.

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی‌رغبت به جاذبه‌های زندگی در سایه‌ای مان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدینسان به حیاتی طیبه دست یافتند.

بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد.

خروش جهانی بیداران عالم ثمره استقامت زنان و مردانی است که بسیج در مدرسه عشق طریق جانبازی و دفاع از عقیده را به آنها آموخته است.

آرزوی دور از دسترسی نیست که ما در همین سالهای نزدیک شاهد تشکیل بسیج جهانی مستضعفان عالم باشیم، بسیجی که با خروش خود کاخهای عنکبوتی صاحب زر و زور و تزویر را ویران خواهدکرد.

بسیج جهانی مستضعفان عالم امروز مرزها را در نوردیده و از وال استریت تا لیبی از لندن تا بحرین را فرا گرفته است.

اینجانب به سهم خود ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرارسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی شهرستان بندر خمیر تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) از ایزد متعال خواستارم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top