skip to Main Content

پایان سه دوره کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور بستک+ تصاویر

رئیس اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور بستک از پایان سه دوره کرسی آزاداندیشی با موضوعات «روابط قبل از ازدواج آری یا خیر؟»، «حجاب اجباری یا اختیاری؟» و «تساوی حقوق زن و مرد» خبر داد.
DSC_0019-2

عارف قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستک اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ گفتمان در بین دانشجویان برنامه‌ریزی شده است و در مدت برگزاری نشان داده شد این نشست‌ها می‌تواند آستانه نقد و پذیرش آن در بین جوانان را بالا ببرد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همواره به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تأکید داشته‌اند و بدون شک دانشگاه پیام نور بستک منویات و دغدغه‌های رهبری را مد نظر قرار می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور در ادامه خاطرنشان کرد: کرسی‌های آزاداندیشی به دانشجویان کمک می‌کند تا همه آنچه را از موضوع در ذهن خود دارند در جمعی که ممکن است مخالف و نقدکننده‌ای داشته باشد، بیان کنند و پس از همه نقدها و بررسی‌ها توسط داورانی که اشراف کامل به موضوع دارند پاسخ‌ها شنیده می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه برگزاری سه دوره کرسی آزاداندیشی در یک مقطع زمانی در دانشگاه‌های پیام نور بی‌سابقه بوده است، گفت: دانشجویان دانشگاه پیام نور نشان دادند که تشنه فراگیری و رفع ابهام هستند، لذا با حضور پرشور خود در نشست‌ها ما را برای ادامه مسیر دلگرم کردند.

کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات «روابط قبل از ازدواج آری یا خیر؟»، «حجاب اجباری یا اختیاری؟» و «تساوی حقوق زن و مرد» توسط اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور بستک برگزار شد و در آن دانشجویان به ابراز نظرات خود پرداختند و در پایان داوران به سوالات و ابهامات ذهنی دانشجویان پاسخ دادند.

DSC_0117-2 DSC_0008-2 DSC_0011-2 DSC_0013-2 DSC_0019-2 DSC_0031-2 DSC_0052-2 DSC_0075-2 DSC_0082-2

 

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top