skip to Main Content

فاجعه خاموش سیلندر‌های فرسوده

سیلندرهای فرسوده با توجه به استفاده مکرر از آنان در مصارف خانگی و خودروهای گاز سوز می‌تواند به خطری جدی برای مردم تبدیل شود.

کپسول فرسوده

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از پارسیان خبر، هر از گاهی خبری در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری مبنی بر انفجار سیلندرها در منازل مسکونی و خودروها به گوش می‌رسد که بعضا با کشته شدن افراد یا زخمی شدن آنان مواجه هست.

شهرستان پارسیان یک جایگاه تأمین گاز مایع دارد که روزانه سیلندرهای زیادی از این جایگاه به مقصد خانه‌های مردم روانه می‌شود و می‌تواند خطراتی را برای مردم ایجاد کند.

فرسوده بودن بسیاری از سیلندرهای گاز در پارسیان و عدم رسیدگی به آنها خسارات جبران ناپذیری می‌تواند در بر داشته باشد که مسئولین شهرستان می‌توانند با نظارت بر این واحد تعهدات بهره‌بردار این مجموعه را یادآوری نموده و در صورت نیاز تذکراتی جدی بدهند.

با توجه به برداشته شدن بخشی از یارانه بنزین و استفاده بیشتر خودروهای سورای به خصوص مسافربرهای غیر مجاز از گاز خانگی به عنوان سوخت خودرو لازم است نظارت شود تا خدای ناکرده این شهرستان مانند برخی شهرستان‌های دیگر تیتر روزنامه‌ها یا سایت‌های خبری در خصوص انفجار و خسارات جانی و مالی ناشی از سیلندرهای فرسوده نشود.

Back To Top