skip to Main Content

ترافیک سیاسیون غرب هرمزگان در ابتدای اتوبان بهارستان/ با ورود چندین کاندیدای نزدیک به احمد جباری انتخابات در این حوزه فشرده و تنگاتنگ پیش خواهد رفت

ترافیک سیاسیون غرب هرمزگان در ابتدای اتوبان بهارستان/ با ورود چندین کاندیدای نزدیک به احمد جباری انتخابات در این حوزه فشرده و تنگاتنگ پیش خواهد رفت

مجلس

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، در حالیکه بحث اصلی دستگاه دیپلماسی،محافل سیاسی و حتی گروه های عامه کشور،موضوع تفاهم هسته ای می باشد و موافقان و مخالفان این توافق هر روز درباره آن به بحث و تبادل نظر می پردازند، احزاب و جناح های سیاسی گمانه زنی های خود را برای بدست آوردن کرسی های بیشتر در مجلس دهم آغاز کرده اند و در گام اول در پی شناسایی افراد مورد وثوق خود برای ثبت نام در این آزمون انتخاباتی می باشند و در این بین کاندیداهای انتخاباتی که سمت های دولتی دارند تا سوم تیرماه باید از سمت های خود استعفا دهند.

گروه های سیاسی هرمزگان و اشخاص مستقل نیز تلاش خود را برای موفقیت در انتخابات آینده مجلس آغاز کرده اند. در این بین تبلیغات غیر رسمی، رایزنی ها و نشستها با معتمدین و بزرگان هر شهر و روستا آغاز شده است. بنظر می رسد سه جبهه سیاسی شامل اصول گرایان سنتی، جبهه پایداری و اصلاح طلبان که شامل حامیان دولت در قالب شورای مشورتی توسعه استان نیز می باشند، رقابت اصلی را در هرمزگان خواهند داشت.

هر چند برخی از افراد شاخص که به گروه اصولگرایان نیز نزدیک هستند به احتمال زیاد در این کار و زار انتخاباتی بطور مستقل وارد خواهند شد. اصلاح طلبان این بار با تعداد بیشتری از کاندیداهای خود ثبت نام خواهند کرد تا در نهایت با تصمیم شورای هماهنگی اصلاح طلبان و شورای مشورتی توسعه استان، پنج نامزد خود را سه حوزه انتخاباتی شناسایی و به مردم معرفی نمایند.

رقابت در حوزه غرب استان با ورود چندین کاندیدای نزدیک به احمد جباری نماینده فعلی این حوزه در مجلس فشرده و تنگاتنگ پیش خواهد رفت.

ناصر شریفی معاون اسبق دفتر امور روستایی استانداری از اقوام نزدیک احمد جباری و ناصر توکلی از حامیان قبلی وی و مدیر سابق آموزش و پرورش بستک هم اکنون در محافل و نشستها حضوری فعال و پررنگ دارند.

سید محمد مرتضوی عضو انجمن علوم و فنون دریایی و پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس

محمد نصوری معاون اسبق استانداری هرمزگان

محمد حسن نیا استاد دانشگاه تهران

یوسف دیوانی مدیر مسئول ماهنامه مروارید مهر

خالد زمزم نژاد عضو شورای اسلامی شهرستان بندرلنگه

حمزه رادمنش مدیر سابق سازمان تعاون روستایی هرمزگان

سید هاشم توان

و (دکتر طاهر بنازدل مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک) از دیگر کاندیداهای احتمالی این حوزه هستند.

سید عبدالله حسینی با سابقه ترین نماینده ادوار  هرمزگان در مجلس شورای اسلامی که مورد حمایت اصلاح طلبان و حامیان دولت نیز می‌باشد، عزم خود را برای شرکت در انتخابات مجلس دهم جزم کرده است.

اما آیا در این حوزه شاهد رقابت دو قطبی حسینی و جباری و یا موج سوم دیگری خواهیم بود، باید منتظر ثبت نام کاندیداها و پس از آن نتیجه تایید صلاحیت ها و سپس مبارزات انتخاباتی بود. آنچه از قرائن و شواهد حاکیست شاهد انتخاباتی پرشور و نفس گیر در سراسر کشور و بویژه هرمزگان خواهیم بود.

منبع: صبح سالم/ به قلم: عبدالسلام جمالی

مطلب دکتر بنازدل توسط کاربر بادگیر اضافه شده است

دیدگاه

  1. ببخشید اگه سمت قبلی و فعلی آقای توانا ،همچنین سابقه مدیریتی و سن و میزان تحصیلاتشون رو قید بفرمایید ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top