skip to Main Content

هرمزگان به اندازه۸استان مشکل دارد/ طلب ۴۰۰میلیاردی استان از خزانه

استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان جزو سه استان مهم و پنج استان امن کشور است؛ ولی هم اکنون به اندازه هشت استان کشور مشکل دارد.

استاندار ۶۵۰۱

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از مهر، جاسم جادری پنجشنبه شب در جلسه ای با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جزیره قشم بیان داشت: مشکلاتی نظیر آب آشامیدنی، برق، معیشت و کار در صدر مشکلات مردم این استان هستند که باید به آنها رسیدگی شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در افزایش جمعیت در نواحی جنوبی کشور، افزود: جمعیت این استان با توجه به وسعت آن بسیار اندک است و باید تمهیدات لازم به منظور ترغیب مردم اندیشیده شود.

استاندار هرمزگان همچنین با ابراز ناخرسندی از عدم اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد استانی به هرمزگام، اضافه کرد: هم اکنون تنها یک و نیم درصد این مبلغ تخصیص یافته که خزانه تاکنون اقدام مناسبی برای برگرداندن سهم هرمزگان انجام نداده است.

دیدگاه

  1. یک بار می گه درآمد استان هرمزگان به اندازه هشت الی دوازده استان است و بار دیگه می گه که مشکلات آن به اندازه فلان استان است این را که همه مردم استان از شرق تا غرب با پوست و گوشت خود لمس کرده اند از بشاگرد گرفته تا پنج روستای در حال الحاق به استان فارس شهرستان پارسیان همه و همه می دانند چه کرده ایم آیا تا به حال شده یک طرح نو اینکه همه نمایندگان استان از شرق تا غرب را با هم به نقاط استان هرمزگان ببریم و با مشکلات شهر ها و روستاها آشنا کنیم که در مجلس یکصدا داد بزنند که ثروتی که این استان دارد چرا چند درصد به این استان تعلق نمی گیرد تا خرج عمران و آبادی این استان محروم بشود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top