skip to Main Content

مردم باید نقشی فعال در سازندگی کشور داشته باشند/ دولت تدبیر و امید از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند

معاون‌ ‌عمرانی استاندار هرمزگان گفت: سرمایه‌گذار احداث کارخانه سیمان پارسیان را به زودی آغاز می‌کند.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار احداث کارخانه سیمان پارسیان را به زودی آغاز می‌کند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، بابک تراکمه ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: اهداف و وظایف کلی ما در حوزه عمرانی استانداری ایجاد هماهنگی فنی و عمرانی در سطح استان، نظارت بر طرح‌های عمرانی و نیز پیش‌برد برنامه‌های فرهنگی و الگوی ایرانی اسلامی است.

وی افزود: تمام تلاش دولت تدبیر و امید در طول مدت مدیریت کشور کنترل و مهار تورم بوده ‌که نتایج خوبی حاصل شده و تلاش ما این است که فعالیت‌های عمرانی برای مردم قابل لمس باشد.

معاون استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: صنایع انرژی، چاه‌های نفت تابناک و زمین‌های حاصل‌خیز کشاورزی از جمله ظرفیت‌های توسعه و پیشرفت این منطقه محسوب می‌شود که در آینده به همه انواع توسعه و رفع بیکاری در منطقه کمک می‌کند.

تراکمه در ادامه گفت: برای توسعه پارسیان جذب سرمایه‌گذار و گسترش فعالیت‌های اقتصادی در دستور کار متولیان استان قرار دارد که در همین راستا احداث کارخانه سیمان به عنوان یکی از طرح‌های پایه مدنظر قرار دارد و به زودی سرمایه‌گذار آن مشغول فعالیت خواهد شد.

تراکمه در پایان خاطر نشان کرد: باید از طرح‌هایی که با کمترین منابع مالی توسعه روستا، بخش و شهرستان را رقم می‌زند بهره برد و در این راستا متفکران جامعه و نخبگان حوزه توسعه وارد صحنه شوند و با ارائه طرح‌های نو و کم هزینه مسئولان را یاری کنند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top