skip to Main Content

آغاز برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات در هرمزگان از ابتدای سال‌ جاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از آغاز برنامه‌ریزی مدون به منظور برگزاری دقیق انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان هرمزگان خبر داد.
خبرگزاری فارس: آغاز برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات در هرمزگان از ابتدای سال‌ جاری

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست با مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن تبریک سال نو، گفت: هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخاب شعار امسال که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده می‌تواند نویدبخش آینده‌ای روشن برای نظام اسلامی باشد.

اکرمی با اشاره به موفقیت کم‌نظیر دولت تدبیر و امید در مذاکرات هسته‌ای سوئیس، افزود: ناتوانی شش کشور قدرتمند و تاثیرگذار دنیا در به زانو درآوردن فرزندان ایران و اجبار آنها به مذاکره با ملت بزرگ ایران نشان از صبر و شکیبایی مردم و اقتدار نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید به‌خوبی و با ظرافت تمام تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری در مذاکرات لوزان از حق ملت ایران دفاع کرد و امیدواریم این پیروزی با رفع تحریم‌های ظالمانه شورای امنیت و اتحادیه اروپا در تیرماه سال‌ جاری تکمیل شود.

معاون استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در پایان سال‌ جاری، خاطرنشان کرد: طبق دستورات استاندار مبنی بر برنامه‌ریزی دقیق و مدون به جهت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تمامی تلاش خود را معطوف به تحقق این وظیفه خطیر و صیانت از حقوق شهروندان می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر از ابتدای سال‌ جاری در حال تدوین برنامه جامع و آماده‌سازی تجهیزات و آموزش منابع انسانی و خصوصا فرمانداران و بخش‌داران در جهت برگزاری منظم و دقیق انتخابات هستیم.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top