skip to Main Content

تقویت جایگاه مردم و ارباب رجوع اولویت اصلی برای رسیدن به اهداف سال ۹۴ است

معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: تقویت جایگاه مردم و ارباب رجوع اولویت اصلی در جهت رسیدن به اهداف سال جاری است.

1428159685

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، نشست کاری معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان با کارکنان حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان روز شنبه ۱۵ فروردین ماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

در این نشست مدیران کل و کارکنان دفاتر فنی، امور شهری، امور روستایی، عمران جزایر، مدیریت بحران و حمل و نقل و ترافیک استانداری هرمزگان حضور داشتند.

مهندس بابک تراکمه معاون امور عمرانی استاندار هرمزگان در این جلسه ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز سال ۱۳۹۴ به تبیین ابعاد نامگذاری سال جدید به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی پرداخت و عنوان کرد: تقویت جایگاه مردم و ارباب رجوع اولویت اصلی در جهت رسیدن به اهداف سال جاری است.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان حوزه معاونت عمرانی استانداری هرمزگان در سال گذشته، افزود: موفقیت کارکنان و مجموعه استانداری هرمزگان در اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید در سال جدید مستلزم نظم و انضباط کاری، احساس مسئولیت، نوآوری، خلاقیت و به کارگیری تدبیر و تعقل در انجام کارهاست.

همچنین در این نشست مدیران کل و کارکنان معاونت عمرانی استانداری هرمزگان به بیان نظرات خود در جهت پیشبرد بهتر امور این معاونت پرداختند.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top