skip to Main Content

هرمزگان در سال ۹۳ چالش امنیتی نداشت/ایجاد امنیت پایدار در استان

استاندار هرمزگان گفت: به لطف خدا و با درایت نهادهای مختلف و وحدت مثال زدنی ایجاد شده در هرمزگان در سال ۹۳ چالش امنیتی در استان هرمزگان نداشتیم.

729081

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، جاسم جادری در دیدار با حجت الاسلام دکتر سید محمود علوی وزیر اطلاعات با تقدیر از نقش و جایگاه وزارت اطلاعات در تقویت نظام و پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی، عنوان کرد: نامگذاری سال ۹۴ از جانب مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، نشان از درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی دارد که با وحدت و همدلی باید در راستای تحقق این شعار حرکت کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال ۹۳ چالش امنیتی در هرمزگان نداشته ایم، افزود: به لطف خدا و با درایت نهادهای مختلف و وحدت مثال زدنی ایجاد شده در هرمزگان در سال ۹۳ چالش امنیتی در استان هرمزگان نداشتیم.

استاندار هرمزگان با قدردانی از زحمات اداره کل اطلاعات استان هرمزگان، ادامه داد: نقش پیشگیرانه سربازان گمنام امام زمان (عج) و مجاهدت های خاموش آنان در کشور و به خصوص در استان هرمزگان و از سوی دیگر هماهنگی و همدلی در شورای تامین استان هرمزگان و همکاری مردم فهیم هرمزگان موجب امنیت پایدار در این استان شده است.

جادری با اشاره به موضوع امنیت، اظهار داشت: امنیت سرمایه گذاری در هرمزگان از مسائل مهم و حیاتی است که روند این کار در هرمزگان روز به روز در حال بهتر شدن است.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top