skip to Main Content

استاندار هرمزگان مانند یک بومی دلسوز فعالیت می کند

جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره ارشاد پارسیان از تلاشهای استاندار هرمزگان در پیگیری مسائل استان تقدیر کرد.

۲۰۱۵۰۳۲۵_۱۰۰۶۵۰

به گزارش خبرگزاری بادگیر، احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی اقدامات استاندار هرمزگان در مدت خدمت ایشان را قابل تقدیر دانست و گفت: استاندار هرمزگان مانند یک بومی دلسوز شبانه روز فعالیت می کند.

وی با اشاره به برخی پیگیری‌های استاندار هرمزگان گفت: ارتباط و تعامل خوبی میان نمایندگان استان و استاندار وجود دارد که بسیاری از موفقیت‌های اخیر مرهون این هماهنگی‌ها و تلاش‌ها است.

جباری راه اندازی قریب الوقوع سی تی اسکن پارسیان را گام مهمی در حوزه سلامت شهرستان و مناطق همجوار دانست و خاطر نشان کرد: حدود ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبار مورد نیاز خرید این دستگاه از ماده ۱۸۰ که در اختیار نمایندگان است تأمین شده و با پیگیری‌های صورت گرفته این اعتبار تخصیص خورد و به عنوان بخشی از هزینه خرید مورد استفاده قرار گرفت.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد منطقه آزاد تجاری در پارسیان گفت: این طرح به عنوان بخشی از بسته تشویقی توسعه غرب هرمزگان و جلوگیری از الحاق بخش‌هایی از پارسیان به استان فارس مطرح شد و با کمک دیگر نمایندگان استان و شخص استاندار محترم توانستیم این موضوع را در دستور کار قرار دهیم و مقدمات انجام کار در حال پیگیری هست.

جباری توسعه غرب هرمزگان را یکی از دغدغه های خود عنوان کرد و گفت: توسعه غرب هرمزگان علی رغم قابلیت‌های بالایی که دارد در طول سالها مغفول مانده بود که امیدواریم بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های شهرستان در توسعه اشتغال و سرمایه گذاری استفاده کنیم.

دیدگاه

  1. لااقل آقای جباری وقتی هم بگذار برای پرسش و پاسخ جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه تان در شهرستان پارسیان،از دوره قبل
    تا کنون یک بار هم این اتفاق نیوفتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top