skip to Main Content

آقای رئیس جمهور! مادران این سرزمین آینه‌های بیداری‌اند و زاگرس‌های پایداری

آقای رییس جمهور!

به نظر من بزرگترین فاجعه جهان، مرگ مادر است، من اندوه شما را درک نمی کنم اما برایتان از خداوند صبر می خواهم و برای مادر عزیزت آرامش و آمرزش.

مادران این سرزمین آینه های بیداری اند و زاگرس های پایداری، مادرانی که میهن پرستند و شهید دادند و هنوز چشم بر درند، مادران داغدیده از مرگ ناعادلانه عزیزان، مادران تا صبح بیدار بر بستر بیماری جگرگوشه هاشان، مادران در بند، مادران در بستر کهولت و بیماری، اینان مادران ابدیند و رسولان عشق، اینان مادران منند، مادران شما هستند و مادران ایران زمین.

امروز مسوولیت شما به عنوان رییس جمهور برگزیده و محبوب این مردم سنگین تر است چرا که بزرگترین داغ جهان را لمس کرده اید و در قبال مادران این سرزمین مسئول‌تر هستید، امید که با بصیرت و مدد از آگاهی و تعالیم ایزد مهربانی ها و نیکی ها حال ناخوش سرزمین اهورایی مان را خوب کنید و شادی را به دل مادران و آزادی را به وجود و روحشان بازگردانید و راه بر جهالت ها و تیرگی ها ببندید.

آنچه با درایت شما تا کنون انجام شده بر کسی پوشیده نیست و امید که این صعود تا فتح قله ی عزت و آبادی این سرزمین در چشم جهانیان ادامه یابد و اخلاق و انسانیت آسیب دیده در هجمه ی فقر و بی عدالتی و کج اندیشی های نابخردانه دیروز، امروز بهبود یابد و روزی برسد که در هر کجای جهان سربلند بگوییم من ایرانی ام از سرزمین فراوانی، طبیعت منحصر به فرد و زیبا، انسان های شاد، هنرمندان رها، مادران و پدرانی با قلب هایی آسوده و بی داغ، سرشار از احترام به آزادی بیان و حس امید و آبادی و امنیت اجتماعی و اقتصادی.
” فرزند کوچک سرزمین اساطیری
بنیامین جوادی”

IMG-20141228-WA0022

2 دیدگاه

  1. درود خداوند بر فرزندان پارس و میراث داران کورش کبیر… آغاز سال ۱۳۹۴خورشیدى! برتمامی آریایی های نجیب مبارک باد!ای هم نژاد آریایی بلندای عمرت به بلندی نام ایران!عید باستانی نوروز پیشاپیش مبارک…

  2. درود بر جوادی
    هنرمند نام آشنای کشور
    ما جوادی را هنرمندی هرمزگانی تنها نمیشناسیم
    ایشان فرزند ایران است
    حمیدی از شبراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top