skip to Main Content

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت نوروز ۱۳۹۴

استاندار

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر الیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

نوروز امروز به عنوان کهن‌ترین آیین اجتماعی و فرهنگی در دنیا شناخته می‌شود، یک بار دیگر با فرارسیدن خود نه تنها مژده سرسبزی و آغازی دوباره را می دهد، بلکه قدمت و تمدن ملتی بزرگ را به جهانیان یادآوری می کند که در سراسر تاریخ، تمدن ساز و تاثیرگذار بوده است. ملتی که در کنار بهار همچنان در سوگ فاطمی و گرامیداشت حرمت این روزهاست.

نوروز بی گمان معرف فرهنگ ملتی است که به درستی و زیبایی هر چه تمام تر در طول تاریخ چندین هزاره ساله خود پویایی و سرسبزی و نو شدن را بارها معنا کرده است.

ایرانیان در حالی امسال نوروز را یک بار دیگر جشن می گیرند، که به واسطه دمیده شدن روحی تازه در پیکره کشور، امید برای بهبود هر چه بیشتر امور مخلتف در ایران اسلامی را ملموس تر از همیشه احساس می کنند.

هرمزگان نیز به عنوان استانی مهم و تاریخی در پیشیانی کشور که اعتدال بهاری را از نیمه دوم سال میزبانی می کند در این نوروز نیز آغوش خود را به روی هم میهنان و ایرانیان عزیز می گشاید، تا مسافران، عظمت و زیبایی های خلیج فارس و هرمزگان با برکت را از نزدیک لمس کنند.

این در حالیست که از ماه ها قبل هماهنگی های لازم برای رفاه و آسایش گردشگران و مسافران نوروزی از ظرفیت های هرمزگان، در استانداری ایجاد و دستورالمعل ها و موارد لازم به دستگاه های مربوطه ابلاغ شده است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد سال نو و فرارسیدن سال ۱۳۹۴ به تمامی هرمزگانی ها و هم میهنان عزیز، سالی سراسر نشاط، پویایی همراه با توسعه و رفاه بیشتر را برای ملت ایران آرزومندم و از خداوند متعال برای مقام عظمای ولایت و ریاست محترم جمهور و خدمتگزاران دولت تدبیر و امید آرزوی بهروزی و سربلندی را دارم.

جاسم جادری

استاندار هرمزگان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top