skip to Main Content

جلسه ویژه جباری با مسئولین گمرک ایران برای بازگشت ترانزیت کالا به بندرلنگه

در نشست ویژه ای که با حضور مسئولین بندر شهید رجایی استان هرمزگان، ناظر گمرکات استان و ریاست کل گمرکات ایران برگزار شد، مشکلات مربوط به توسعه ظرفیت های بندری و گمرکی شهرستان بندرلنگه مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه ویژه نماینده غرب هرمزگان با مسئولین گمرک ایران برای بازگشت ترانزیت کالا به بندرلنگه

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از جنوب ایران ساختمان گمرک ایران در تهران عصر روز شنبه ۱۱ بهمن ماه میزبان برگزاری جلسه مهمی بود که به همت نماینده مردم غرب هرمزگان و به منظور بررسی راههای تقویت گمرک بندرلنگه و بازگشت وضعیت ترانزیت کالا و کانتینر از بندر شهید رجایی به این بندر بود.

احمد جباری عضو کمیسیون عمران مجلس در این باره گفت: یکی از گلایه های مردم و تجار و بازرگانان فعال در شهرستان بندرلنگه طی روزها و هفته های اخیر کاهش قابل توجه ترانزیت کالا از بندر شهید رجایی به بندرلنگه بود که این مسئله موجب کاهش درآمدهای گمرکی این شهرستان و بروز مشکلاتی برای فعالان اقتصادی و به دنبال آن برای مردم شده بود.

وی افزود: در جلسه ویژه ای با حضور مسئولین بندر شهید رجایی استان هرمزگان، ناظر گمرکات استان و ریاست کل گمرکات ایران مشکلات و مسائل مربوط به توسعه ظرفیت های بندری و گمرکی شهرستان بندرلنگه را مورد بررسی قرار دادیم و رئیس کل گمرک ایران دستور داد تا روند ترانزیت کالا و کانتینر به بندرلنگه مجددا برقرار و با توان هر چه بیشتری ادامه یابد.

نماینده مردم غرب هرمزگان اضافه کرد: بندرلنگه یکی از بنادر قدیمی و با قابلیت های ویژه است که نه تنها در اقتصاد مردم غرب هرمزگان تاثیر بسزایی دارد بلکه موجب رونق بخش های مختلف در هر سه شهرستان غربی هرمزگان می شود و لذا انتظار داریم که به موازات تلاش هایی که برای توسعه سواحل استان هرمزگان در مرکز و شرق آن صورت می گیرد، توانمندی ها و ظرفیت های بسیار چشمگیر بنادر و اسکله های غرب استان هرمزگان نیز در برنامه ریزی های کلان مورد توجه واقع شود.

 

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top