skip to Main Content

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: دشمنان انتخابات ما را بی شور می خواهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بادگیر نیوز؛ شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در همایش بصیرتی فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه خدمات ارائه شده در زمان حاضر با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، گفت که برای قدردانی از خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به خصوص در مناطق کمتر برخوردار باید همه در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کنیم.

وی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ما قدردان نظام، انقلاب، امام و رهبری هستیم چون در زمان رژیم طاغوت خدمات ارائه نمی شد و مردم در سختی و فلاکت بودند اما امروز به برکت انقلاب شاهد خدمات مختلف در مناطق محروم و دورافتاده مرزی هستیم لذا وظیفه داریم این دستاوردها و خدمات را برای مردم تبیین کنیم.

دشمن انتخابات را بی شور می خواهد

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات امسال و یادآوری توطئه دشمن و جنگ ترکیبی آنان علیه ملت ایران، افزود: دشمن درصدد است تا مردم ما را برای حضور نیافتن در مناسبت های با اهمیت پیش رو مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه دلسرد کند اما ما با تمام توان درصدد تشویق و آگاه نمودن مردم برای حضور در این عرصه های مهم هستیم.

امام جماعت اهل سنت  هرمزگان  اضافه کرد: دشمنان نظام و اسلام و قرآن و امت اسلامی دلسوز ما نیستند و باید بدانیم که هر رای و هر قدم ما برای دفاع از انقلاب به مثابه تیری بر قلب دشمنان این آب و خاک است از این رو بر اساس وظیفه دینی خود باید دین خود را به نظام با شرکت در انتخابات و راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب ادا کنیم.

حضور در انتخابات لطمه بزرگی به دشمنان است

شیخ جمالی  افزود: حضور در انتخابات لطمه بزرگی بر پیکر دشمنان انقلاب و نظام می زند و به طور یقین با حضور همه جانبه مردم بار دیگر دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: باید قدردان نظام، و انقلاب و ولایت فقیه باشیم و بر اساس تکلیف دینی و سیاسی خود در انتخابات و پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خود شرکت کنیم چون سیاست ما عین دیانت ما است و حضور ما در انتخابات نشان دهنده پایبندی مردم به آرمان های والای امام و انقلاب است و با این حرکت سیاسی دشمن بار دیگر نابود خواهد شد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top