skip to Main Content

در ۱۱ ماهه سال جاری محقق شد؛جمع‌آوری ۴ میلیارد و ۲۱۷ میلیون تومان صدقه در هرمزگان

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از جمع‌آوری چهار میلیارد و ۲۱۷ میلیون تومان صدقه طی ۱۱ ماهه سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش بادگیر نیوز ؛ سیاوش عامری، معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان درباره این مطلب گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه ناشی از بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی، مردم نوع‌دوست با نیت خیر به یاری محرومان و نیازمندان شتافته و گام‌های مؤثری برای رفع مشکلات این ولی‌نعمتان برداشته‌اند که قدردان این عزیزان هستیم.
عامری با اشاره به این موضوع که کمک‌های مردمی متناسب با نیاز محرومان هزینه می‌شود، افزود: در ۱۱ ماه سال جاری، مبلغ چهار میلیارد و ۲۱۷ میلیون تومان صدقه توسط مردم نوع‌دوست به‌منظور رفع مشکلات نیازمندان پرداخت شده است.
این مقام مسئول اظهار داشت: از مجموع صدقات، مبلغ دو میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان از طریق مشترکان خانگی، ۷۷۰ میلیون تومان از صندوق‌های معابر و اماکن، ۷۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری و ۳۸۲ میلیون تومان از طریق روش‌های نوین الکترونیکی جمع آوری شده است و هزینه کرد آن در بخش‌هایی از جمله مسکن، معیشت، کمک موردی، درمان، تحصیل، جهیزیه و تأمین لوازم ضروری نیازمندان می‌باشد.
معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان با تأکید بر اینکه جمع‌آوری صدقه‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌پذیرد، اظهار داشت: دستگاه‌های کارت‌خوانی در اختیار نیروهای جمع‌آوری صدقات می‌باشد که مشترکین می‌توانند با استفاده از کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به پرداخت صدقه خود اقدام نمایند. همچنین مردم نوع‌دوست می‌توانند صدقه و کمک‌های نقدی خود را از طریق اپلیکیشن ناب با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ که قابل نصب بر روی تلفن همراه می‌باشد، صدقه و کمک‌های نقدی خود پرداخت کنند.


انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top