skip to Main Content

طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با کشف ۲۳هزار لیتر گازوییل قاچاق در میناب

به گزارش بادگیر نیوز؛سرهنگ ” نادرکریمی ”  گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در ادامه طرح نصر مبارزه با قاچاق فرآوردهای نفتی، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند قاچاق سوخت که از خور بندزرک به وسیله مشکهای پلاستیکی (ماری)وصل شده به شناورهای سبک قصد انتقال سوخت به چند مایلی دریا وانتقال به لنج ها وکشورهای حوره خلیج فارس داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیپی به محل اعزام که پس از حضور در محل،تعدادی خودرو نیسان در حال تخلیه سوخت به مشک های ماری به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی دقیق از محل یک عدد مشک ماری حاوی مقدار۲۳ هزار لیتر گازوییل کشف و همچنین ۴ دستگاه موتور پمپ مکنده ویکدستگاه خودرو نیسان فاقد پلاک توقیف شد.

جانشین فرمانده انتظامی میناب ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده را بنابه نظر کارشناسان ۱میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال عنوان کرده و خاطر نشان کرد: سوخت های مکشوفه با استفاده از یک دستگاه کامیون تانکر دار به شرکت پخش و فرآورده های نفتی تحویل و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق سوخت ادامه دارد.

 

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top