skip to Main Content

پرداخت بیش از ۸۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان سردشتی

به گزارش بادگیر نیوز ؛ علی شاکری، رئیس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد بابیان این مطلب که یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمندسازی اقتصادی خانوارهای تحت حمایت است، گفت: برای ۶۰ نفر از مددجویان و فرزندان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد سردشت در سال ۹۸ با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت فرصت شغلی ایجادشده است.

شاکری اظهار داشت: این تسهیلات درزمینه های مختلف شامل دامداری، کشاورزی (کشت گیاه مورینگا و سیر)، خدمات، صنایع‌دستی و حمل‌ونقل به مددجویان تحت حمایت پرداخت‌شده است و برای راه‌اندازی این طرح‌های اشتغال بالغ‌بر ۸۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اختصاص داده‌شده است.
رئیس کمیته امداد سردشت شهرستان بشاگرد افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت‌شده، ۵۰۰ میلیون تومان از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و ۳۱۰ میلیون تومان از محل هم‌افزایی منابع قرض‌الحسنه بانک‌های کشاورزی و ملی پرداخت‌شده است.
وی به‌ضرورت توجه به ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای نیازمندان اشاره کرد و گفت: بدون شک ایجاد اشتغال پایدار به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت در کاهش محرومیت و زدودن فقر از جامعه نقش بسزایی دارد و در همین راستا باید طرح‌های اشتغال خرد و متناسب با شرایط منطقه اجرایی گردد.

انتشار دهنده/ آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top