skip to Main Content

الگوی جزیره کیش مطلوب جزیره هرمز نمی باشد/با دستور رهبر معظم انقلاب شاهد یک تحول عظیم در جزیره هرمز خواهیم بود

به گزارش بادگیر نیوز؛ حجت السلام و المسلمین محمد عبادی زاده  با شرکت در جلسه شورای اداری جزیره هرمز گفت:شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تبریک و تسلیت عرض میکنم .

وی افزود: با توجه به عملیات مقتدرانه که دیشب اتفاق افتاد نشانه اقتدار،سربلندی و افتخار ملت است که این اقتدار آغازی رهای آمریکایی ها از منطقه ها است.

نماینده ولی فقیه بندرعباس با اشاره به نگرانی رهبر انقلاب به جزیره هرمز اظهار کرد:همه دستگاه ها باید تلاش کنند که این نگرانی که رهبر انقلاب برای هرمز دارند را برطرف کنیم و منتظر تهیه گزارشی هستم که به محضر رهبر معظم انقلاب تقدیم کنیم و همه دستگاه‌ها باید سهم خودشان را برای هرمز ادا کنند .

حجت السلام و المسلمین عبادی زاده تاکید کرد: با توجه به عملکردهای که برای  هرمز تا امروز اتفاق افتاده خوب است اما کافی نیست و بنده نیز به مسئولان کشوری که به استان می‌آیند می‌گویم که سهم خودشان را ادا کنند ما باید یک پکیج یا نقشه راهی را برای آینده جزیره هرمز ترسیم کنیم و یک شاخص پیشرفت هرمز داشته باشیم.

وی بیان کرد: نقشه هرمزگان یک نقشه شاخص است و می‌توانیم بر اساس آن به جلو حرکت کنیم و اگر نقشه راه نداشته باشیم یکی می‌گوید کارهای انجام شده خوب بوده است و دیگری می‌گوید خوب نبوده است و ما باید شاخص‌های موفقیت و قابل دفاع برای رمز داشته باشیم و اعتقاد دارم که باید با برنامه هرمز را به جلو ببریم.

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد:پیشرفت یک کار مکعبی و چند بعدی است و نگاه سطحی یک نگاه تک بعدی است مثلاً ما اگر برنامه عمرانی طرح می‌کنیم باید حتماً این برنامه پیوست فرهنگی نیز داشته باشد به این برنامه‌ها باید حتماً با پیوست باشند که مبادا به بخش‌های دیگر فرهنگی دینی و غیره دچار مشکل نشود.

عبادی زاده گفت:مردم هرمز دارای روحیه  ولایت مداری است و با این روحیه باید عمران و آبادانی هرمز نباید باعث از بین رفتن این فضیلت‌ها باشد .

وی افزود:گاهی اوقات صحبت‌هایی را از سواحل هرمز می‌شنویم که باعث تخریب چهره‌ی این جزیره شده و نباید اینگونه باشد .

نماینده ولی فقیه هرمزگان اظهار کرد:گردشگر برای شما باعث خیر و برکت می باشد وسطح معیشت مردم را بالا میبرندو ما از گردشگران استقبال میکنیم.

عبادی زاده گفت: ما امروز نیاز به زیر ساخت های گردشگری داریم  اما الگوی جزیره کیش مطلوب جزیره هرمز نمی باشد.

وی افزود:گردشگری امروز یک صنعت است در دنیا و ما باید این صنعت را در هرمز تقویت کنیم و  نباید اجازه دهیم فرهنگ‌مردم دست خورده شود.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد:هر سرمایه گذاری که در هرمز سرمایه‌گذاری کند حداقل باید ۹۰ درصد از نیروهای خودش را از مردم جزیره جذب کند و ما به گرمی دست گردشگران واقعی را می فشاریم و از آنها استقبال خواهیم کرد.

دمطمئنکتر عبادی زاده بیان کرد: امیداوریم با دستور رهبر معظم انقلاب شاهد یک تحول عظیم در جزیره هرمز خواهیم بود و بنده نیز به عنوان نماینده حضرت آقا در استان پیگیر خواهم کرد و زمانی که به یک نتیجه مطلوب رسیدیم گزارشی به محضر حضرت آقا خواهم برد .

سرچشمه نماز جمعه ولایت است

نماینده ولی فقیه هرمزگان خاطر نشان کرد:نماز جمعه یک کنگره هفتگی است برای مومنان که باید بروز و حضور خودشان را به نمایش بگذارند نماز جمعه یک نماز عبادی و سیاسی است که هم به دین مردم کار دارد و هم به سیاست.

وی تاکید کرد:نماز جمعه زمینه‌ای است برای ایجاد رابطه‌ی مناسب مردم با نظام اسلامی، شوکت نمازجمعه شوکت انقلاب است و در جزیره هرمز مردم با درک درستی که دارند و آن بصیرتی را که دارند در نمازجمعه نشان دهند تا شرایط بهتری را در جزیره شاهد باشیم.

حجت السلام عبادی زاده خاطر نشان کرد:تشکر و قدردانی می کنم از زحمات حجت الاسلام آقای دری و تبریک عرض می کنم خدمت حجت الاسلام حاج آقای بهزادی که یک جوان پر انرژی می باشد و از امروز سکان نماز جمعه هرمز را به دست می گیرد توصیه می کنم که در کنار مردم و مسئولین بتوانند موفقیت‌های بهتری را رقم بزنند .

 

انتشار دهنده /آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top