skip to Main Content

پیام تسلیت مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان به مناسبت شهادت سردارسپهبد قاسم سلیمانی

کرامت الله مصطفی پور مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

چه نیک گفته اند که شهادت هنر مردان خداست. سردار رشید اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی، پس از یک عمر مجاهدت در راه دفاع از اسلام , انقلاب و میهن به آنچه تمامی رهروان راه سیدالشهداء (ع) آرزو می کنند رسید و با خون خود راه عزت و اقتدار در مقابل دشمنان اسلام و ایران را از همیشه روشن تر ساخت.

شهادت کمترین هدیه بارگاه ربانی به سردار رشید اسلام , حاج قاسم سلیمانی برای سالها پایمردی در این راه است و بی شک نام بزرگمردانی همچون سردارشهید قاسم سلیمانی در تاریخ انقلاب ماندگار است.

شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و امت اسلامی، این فرمانده شجاع و ولایت مدار را که پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه اعتلای اسلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید، به ساحت نورانی حضرت ولی عصر (عج) فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، امت شهیدپرور، رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده گرانقدرش عرض تبریک و تسلیت داشته، از ساحت اقدس ربوبی علو درجات در جوار اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) برای این سردار شهید خواهانیم..

امیدواریم یاد و خاطره حماسه‌آفرینی‌های این سرباز ولایت برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی باشد.

کرامت الله مصطفی پور
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top