skip to Main Content

کمک یک میلیارد ۱۷۹ میلیون تومانی حامیان و خیران به فرزندان ایتام و محسنین منطقه یک بندرعباس / رشد ۳۵ درصدی کمک‌ها در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش بادگیر نیوز ؛ حسن مکاری رضوانی، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس، گزارشی از کمک حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در هفت‌ماهه سال ۹۸ ارائه کرد و گفت: اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتیبان معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به جامعه هدف است که در همین راستا حامیان و خیران در طرح‌ اکرام ایتام و محسنین در هفت‌ماهه امسال، یک میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته،۳۵ درصد افزایش داشته است.

مکاری تصریح کرد: مبلغ ۸۶۸ میلیون تومان از مساعدت‌های حامیان به‌صورت نقدی و ۳۱۱ میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) به فرزندان ایتام و محسنین خانواده‌های تحت حمایت انجام شده است.
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس اظهار داشت: هم‌اکنون دو هزار و ۵۰ حامی طرح اکرام ایتام، ۴۳۳ یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند و ۴۸۵ حامی نیز از ۴۱۲ فرزند خانواده های تحت حمایت که سرپرست آن‌ها به دلیل بیماری، ازکارافتادگی و کهولت سن قادر به تأمین مایحتاج زندگی نیست در قالب طرح محسنین حمایت می‌کنند.
وی گفت: حامیان و خیران علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند با تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، مسکن و معیشتی ایتام و محسنین تحت حمایت کیفیت زندگی آن ها را ارتقاء دهند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد منطقه یک بندرعباس واقع در ابتدای بلوار امام حسین (ع) و یا با شماره‌گیری تلفن گویای ۳۲۸۸ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت نمایند.

انتشار دهنده/آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top