skip to Main Content

راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در بندرخمیر برگزار شد

به گزارش بادگیر نیوز؛ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در بندرخمیر صبح امروز از سه راه شهرداری خمیر آغاز شد و با تجمع راهپیمایان در سالن شهید مدافع حرم، شهید خلیل تختی نژاد ادامه یافت.
شرکت کنندگان در این مسیر با در دست داشتن پلاکارد و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» ، «الله اکبر» ، «لبیک یا خامنه ای» ، «هیهات من الذله» و «سیزدهم آبان‌ماه یوم‌الله» انزجار خود از استکبار جهانی را ابراز داشتند.
فرماندارخمیر در این مراسم با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره دانش آموز شهید محمد حسین فهمیده و شهدای دانش آموز  گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان مانور قدرت و انسجام ملی محسوب می شود.
میرهاشم خواستار در ادامه با تقدیر از  حضور باشکوه دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در این مراسم گفت:  ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و نماد وحدت و همدلی و استکبار ستیزی است.
این مسوول به خباثت ها و دشمنی های استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: محور اصلی و شاخصه مهم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان بحث استکبار ستیزی آن است که  دشمنان را به وحشت انداخته است.
فرماندار خمیر بیان کرد: آمریکا هیچ گاه دست از خباثت های خود علیه ایران برنخواهد داشت و هر روز به روش های مختلف و با جنگ اقتصادی تمام عیار خود درصدد براندازی نظام است که به حول قوه الهی تاکنون با رهبری های مقام معظم رهبری و حضور در صحنه  مردم نتوانسته اند به اهداف شوم خود علیه ایران موفق شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی حائری امام جمعه شهرستان خمیر نیز از حضور پرشور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در این مراسم تقدیر کرد و گفت: حضور شورانگیز و شکوهمند دانش آموزان و مردم در این راهپیمایی نماد اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد این الفت و همبستگی بین همه اقشار مختلف در شهرستان و همچنین کشور با محوریت مقام معظم رهبری روز به روز افزون شود.

راهپیمایی روز مبارزه با اسکتبار جهانی در بندرخمیر با نواختن زنگ استکبار ستیزی ،قرائت قطعنامه سراسری ویژه ۱۳ آبان و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل پایان یافت.

 

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top