skip to Main Content

سومین دوره بازآموزی آمادگی مشارکت با شرکت های آلمانی در استان هرمزگان برگزار شد

به گزارش بادگیر نیوز ، سید امیر امیری زاد اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با همکاری موسسه GIZ آلمان از سال ۱۳۹۵ برگزاری دوره های آموزشی آمادگی برای مشارکت با شرکتهای آلمانی را آغاز کرده است.

وی افزود: این دوره ها با هدف آشنایی و برقراری ارتباط میان شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی با شرکتهای آلمانی به منظور تبادل دانش و تکنولوژی، و آموزشهای مدیریتی به مدت سه هفته و بصورت رایگان در کشور آلمان برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان، مهمترین شرایط انتخاب صنعتگران برای معرفی به این دوره‌ها را داشتن برنامه توسعه فعالیت کسب و کار و توانایی لازم برای اجرای طرح‌های توسعه در واحد صنعتی، تمایل به همکاری با شرکت‌های آلمانی در افق برنامه‌های واحد صنعتی، تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی کامل با مسائل فنی مربوط به واحد صنعتی و داشتن اختیار تصمیم گیری لازم برای امور واحد صنعتی اعلام کرد.

امیری زاد خاطرنشان کرد: این مدیران بعد از بازگشت از آلمان، آنچه که آموزش دیدند را در قالب دوره‌های بازآموزی GIZ برای سایر مدیران صنعتی استان ارائه می‌دهند.

وی تشریح کرد: تا کنون ۳ نفر از مدیران واحدهای تولیدی استان در این دوره ها شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی هرمزگان با بیان اینکه ۴ نفر از مدیران واحدهای تولیدی استان جهت حضور در دوره سال آینده اعلام آمادگی کرده اند گفت: این مدیران در مصاحبه اولیه که از سوی نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران انجام شده است مورد تایید قرار گرفته اند و همکنون برای حضور در جلسات توجیهی و مصاحبه توسط نمایندگان موسسه GIZ آلمان معرفی شدند.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top