skip to Main Content

انجمن اولیاء و مربیان خواستار آموزش مهارت های زندگی درمدارس باشند

به گزارش بادگیر نیوز ، فاطمه مهاجرانی در جمع منتخبین انجمن اولیاء و مربیان شهر بندرعباس گفت: متاسفانه در برخی مسائل دیدگاه های دانش آموزان با والدین در خصوص تحصیل تناقض هایی دیده می شود و اولیاء بدنبال تحقق آرزو ها و خواسته های خود هستند که برگرفته از علایق و استعدادهای فرزندانشان نیست.
این مسئول اضافه کرد: فرزندان ما شاید به آنچه می خواهیم برسند ولی لذتی نخواهند برد و خوشحال از شغلی که دارند نیستند و در نتیجه موفقیت های مطلوبی را در کسب و کار بدست نمی آورند.
مهاجرانی ادامه داد: تحت فشار قراردادن مدرسه و فرزندان برای پیشرفت در بعد علمی، باعث می شود در آینده شهروندان تک بعدی خواهیم داشت که مهارت های اجتماعی را فرا نگرفته اند و با معظلات بسیاری در جامعه و همچنین در اداره زندگی شخصی خود روبرو خواهیم بود.
وی افزود: انجمن های اولیاء و مربیان باید مطالبه گر در آموزه هایی نظیر تصمیم گیری جرأت مدارانه، مهارت نه، کنترل خشم، نظم، اعتماد به نفس، مهارت های اجتماعی، محیط زیست و دیگر مهارت ها باشند و تمام تمرکز نباید در تربیت علمی خلاصه شود.
مهاجرانی همسویی اولیاء و مربیان مدارس در تحقق اهداف تربیتی را مهم برشمرد و گفت: انجمن با تغییر نگرش کمک کند تا مدارس در راستای آماده سازی بچه ها برای زندگی آینده حرکت کند و در این زمینه مطالبه گر مدارس باشند.

 

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top