skip to Main Content

استان هرمزگان محور مهم صنعتی /مردم هرمزگان به دلیل شرایط اقتصادی فراوان با مشکلاتی روبرو هستند

به گزارش بادگیر نیوز ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی،رئیس  قوه قضائیه در بدو ورود به هرمزگان در فرودگاه شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس، گفت:  هرمزگان علی رغم همه تلاش های انجام شده طی ۴۰ ساله بعد از پیروزی انقلاب کارهای بسیاری که انجام شده اما بعضی از نقاط استان  بازهم مشکلاتی وجود دارد.

وی افزود: هرمزگان قطب کشاورزی، از محورهای مهم صنعتی و هم از محورهای چندگانه شیلاتی کشور است.

رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: اما مردم استان به دلیل اقتصادی فراوان با مشکلاتی روبرو هستند که برنامه های برای رفع مشکلات برداشته شده است.

وی گفت: از برنامه های این سفر رسیدی به مسائل مختلف مانند صادرات و واردات که هرمزگان نیز در این بخش محور است بحث خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه همچنین با اشاره به قاچاق کالا و ارز در کشور اظهار کرد: موضوع نگران کننده قاچاق کالا که از مسایل بسیار رنج آور است و رونق تولید را تهدید می کند وحتما در این راستا باید گام هایی برداشته شود و این موضوع از دغدغده های قوه قضاییه است و به طور جد در این سفر پیگیری خواهد.

آیت الله رئیسی اظهار کرد: استان هرمزگان و مرزنشینان خلیج فارس به دلیل مسایل خاصی که در این استان است برای سفر انتخاب شد.

وی بیان کرد: دیدار با مردم و خانواده شهدا و نخبگان، روحانیون و دانشگاهیان و همکاران قضایی و اداری استان از بخش های دیگر این سفر است.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top