skip to Main Content

تشریح برنامه‌های فرهنگی کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان

به گزارش بادگیر نیوز ؛محمد جهانداری پیش از ظهر امروز در اولین جلسه کمیته فرهنگی کنگره ملی شهدای استان هرمزگان اظهار داشت: بنا داریم با استفاده از ظرفیت هنرمندان توانمند استان، و با پشتیبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در ۸ شب در محل اجلاسیه نمایش جانانه اجرا کنیم.

وی افزود: در چهار روز اجلاسیه که شامل اجلاسیه بسیج دانشجویی و دانش آموزی، بسیج جامعه زنان، بسیج طلاب و نیز روز اصلی اجلاسیه می‌شود نیز این مسئله اتفاق خواهد افتاد.

معاون فرهنگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: بخش دیگر مورد توجه ما چاپ کتاب است که جلسات جداگانه برای این موضوع برگزار خواهد شد و امیدواریم زمانی که محضر مقام معظم رهبری می رسیم کتاب های نفیسی تقدیم ایشان کنیم و حضرت آقا نیز کلام زیبایشان را در آنجا بیان فرمایند.

وی ادامه داد: در راستای چاپ کتاب شهرداری چاپ ۶ کتاب را پیش بینی کرده است و سایرین نیز از جمله اداره کل ارشاد، آموزش و پرورش و بنیاد شهید نیز برنامه‌هایی در این خصوص دارند.

جهانداری با استقبال از دریافت ایده‌های جدید در خصوص برگزاری کنگره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان گفت: جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و امیدواریم در این فرصت پیش آمده از ظرفیت‌های مختلف بهره ببریم.

وی افزود: با هماهنگی گروه تلویزیونی بسیج، روابط عمومی سپاه، ارشاد و بسیج هنرمندان و صدا و سیما، این آمادگی را داریم کار را در اسرع وقت شروع کنیم و از ایده‌های مناسب و جدید نیز بهره ببریم.

معاون فرهنگی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار داشت: در اجرای برنامه‌های ویژه کنگره، سپاه همانند نخ تسبیح است و مسوولیت اتصال ۲۲ کمیته مختلف این کنگره را به یکدیگر بر عهده دارد تا با جلوگیری از موازی‌کاری، از اتلاف وقت هم پرهیز شود و در نتیجه هم دلی و وحدت و هم‌افزایی میان کمیته‌ها بیشتر شود.

وی در پایان با اشاره به گلایه‌های رهبری در خصوص حذف نام شهید از تابلوی کوچه‌ها در برخی شهرهای کشور گفت: شورای شهر و شهرداری در بندرعباس باید تلاش کنند در جهت معرفی هر چه بیشتر استان به ولایتمداری، نسبت به اعتلای نام شهید در هرمزگان و بندرعباس اقدامات بیشتری انجام دهند و دل رهبری را شاد کنند.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top