skip to Main Content

اجرای بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در هرمزگان

به گزارش بادگیر نیوز ، سرهنگ پاسدار  اباذر سالاری پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ ایران اسلامی است و رمز پایداری و ماندگاری انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که در آن هیمنه  شرق و غرب توسط رزمندگان اسلام شکسته شد.

 وی  ادامه داد: اگر امروز در موضوعات دفاعی حرفی برای گفتن داریم به برکت دوران هشت سال دفاع مقدس است که در این دوران  با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی توانستیم در برابر دشمنی که تا بن دندان مسلح بود و تقریبا همه دنیا از آن حمایت می‌کردند ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: ساقط کردن پهباد پیشرفته آمریکایی توسط سبزقبایان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انهدام و توقیف کشتی نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه، مدیون توانمندی جوانان این خطه از میهن اسلامی و نشان از اقتدار بی‌مثال نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید به آن ببالیم و افتخار کنیم.

سالاری تاکید کرد: در اتفاقات اخیر به دنیا نشان دادیم که همانطور که  فرمانده معظم کل قوا فرمودند دوران بزن در رو تمام شده است و اگر کسی کوچکترین نظر طمع ورزانه ای به سوی خاک ایران داشته باشد و دست به حماقت بزند جواب نیروهای مسلح دندان‌شکن خواهد بود.

وی ابراز داشت: رویکرد برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال بر مبنای شعارِ محوریِ «ما پیروزیم» است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان داشت: امسال بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در رده‌های سپاه و بسیج در سراسر استان هرمزگان اجرا می‌شود که برنامه‌های قابل توجه و خوبی است.

سالاری خاطرنشان کرد: رژه نیروهای مسلح در دو نقطه کشور، تهران و بندرعباس به صورت ملی برگزار می‌شود و این رژه با محوریت ارتش و در سه بخش رژه نیروها، رژه ادوات نظامی، رژه هوایی و رژه دریایی و با حضور یکی از سران قوا در نوار ساحلی بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top