skip to Main Content

بهره برداری میدان تره بار بندرعباس در آبان ماه/احداث سرد خانه ۲۰ هزار تنی در غرب بندرعباس

به گزارش بادگیر نیوز ؛ عزیز اله کناری در در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت:  باید در بخش مدیران و کارکنان باید بتوانیم انگیزه‌ای برای کار مثبت فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به شرایط حساس الان که دشمنان نظام با جدیت به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین، محلات، شهرها و خانواده‌ها هستند باید غر زدن را کنار گذاشته و مثبت اندیش باشیم و فرهنگ مثبت اندیشی را جا بیندازیم.

فرماندار بندرعباس اظهار کرد:یکی از معضلات جدی شهر بندرعباس میدان میوه و تره‌بار آن است، میدانی حدود ۱۵ سال است ایجاد شده و در حال فعالیت است و اکنون کار به‌جای خوبی رسیده است.

وی افزود : تا آبان ماه میدان تره‌بار بندرعباس به بهره‌برداری خواهد رسید، ۳۵ غرفه عمده‌فروشی به ۹۲ غرفه رسیده و حدود سه برابر شده است و با این پروژه به ساماندهی بازار تره‌بار کمک خواهد کرد.

کناری تاکید کرد: مجموعه بنکداران در خیابان بهادر بندرعباس هستند همچون بمبی خاموش ساکن هستند، یک مجتمع بنکداران در نزدیکی راه‌آهن بندرعباس ایجاد شده که در آذرماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در ضلع شرقی و شمال شرقی اسکله شهید حقانی بندرعباس قرار است مجتمع بزرگ تفریحی و گردشگری با مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و شهرداری بندرعباس ایجاد می‌شود، که هم‌محلی برای بازی و تفریح و بزرگان و بزرگ‌سالان و پذیرایی خواهد بود و تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: در غرب بندرعباس نیز سردخانه ۲۰ هزار تنی بندرعباس با مالکیت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و سرمایه‌گذار بخش خصوصی آغاز به ساخت کرده است.

کناری تصریح کرد: برای همکاری با هرکس توان سرمایه‌گذاری درزمینهٔ گردشگری دریایی در شهرستان بندرعباس دارد آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

فرماندار بندرعباس اظهار کرد: هرگونه بی‌نظمی و اقدام خودسرانه یک چالش است و به همه فروشگاه‌های سطح شهر اعلام شده تا یک ماه آینده پروانه کسب خود را بگیرند و برای ساماندهی آن اقدام شده است.

انتشار دهنده :آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top