skip to Main Content

پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش بادگیر نیوز؛  دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان طی پیامی فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و بهار دانش را به همه ی دست اندرکاران عرصه علم و دانش و پژوهش به ویژه دانشجویان عزیز و اعضای هیات علمی دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام دکتر خیری آمده است:
همان گونه که فروردین نوید بخش حیات مجدد طبیعت است، مهر ماه یادآور شور و شعف، جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.

بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را که مقارن با روز آغاز هفته ی دفاع مقدس است را بر دلاورمردان و شیرزنان ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مهر، سرآغازی پرنشاط برای پویایی و جوشش انگیزه های دانش اندوزی در مراکز آموزشی است که بار دیگر مشتاقان این عرصه، مسیر پیشرفت و توسعه را با یاد و نام خداوند و به امید رقم زدن فردایی بهتر، آغاز می کنند.

بی شک این مسیر با رشد و تعالی در تمامی ابعاد علمی، معنوی، اخلاقی و اجتماعی، بیش از پیش هموار خواهد شد و شایسته است دانشجویان و اساتید عزیز، با تاسی به آموزه های اخلاقی در کنار دانش اندوزی، بتوانند جایگاه دانش را در عرصه های مختلف زندگی، ارتقا بخشند و باید برای تبدیل شدن به یک دانشگاه کارآفرین و خلاق تلاش کرد.

مجموعه دانشگاه پیام نور استان هرمزگان نیز در این مسیر، صادقانه و با همه قوا، همراه پیشرفت شما دانشجویان عزیز خواهد بود.

از خداوند منان، توفیق خدمت به تمامی مشتاقان امر دانش، در جای جای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور هرمزگان را خواستارم.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top