skip to Main Content

خیابان ۱۸ متری در کوی ملت به بهره‌برداری رسید/ رونق‌بخشی به محلات قدیمی

به گزارش بادگیر نیوز ، عباس امینی‌زاده، شهردار بندرعباس در این آیین اظهار کرد: سیاست بازگشایی معابر در شهر بندرعباس یکی از رویکردهای جدی طی سال‌های اخیر بوده است.
وی با اشاره به اینکه بازگشایی معابر جدید موجب رونق‌بخشی به محلات قدیمی شهر شده است، افزود: طی پنج سال اخیر، بیش از ۳۰ خیابان جدید در بخش‌های مختلف شهر بندرعباس بازگشایی شده است.
شهردار بندرعباس ادامه داد: بازگشایی این خیابان‌ها موجب گره‌گشایی در نقاط پرتردد و تسهیل عبور و مرور شده و نتایج اقتصادی و اجتماعی دیگری نیز برای بخش‌های مختلف شده است.
امینی‌زاده با اشاره به جزئیات بهره‌برداری از این پروژه، بیان کرد: پروژه‌های بازگشایی یکی از اقدامات پر دردسر برای شهرداری است، چرا که انجام توافق با صاحب‌های املاک در مسیر از یک سو و از سوی دیگر زیرسازی و آسفالت نیازمند وقت، هزینه و مدیریت دقیق است.
وی بیان کرد: ۱۴ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه داخلی شهرداری بندرعباس برای بازگشایی این خیابان هزینه شده است.
شهردار بندرعباس تصریح کرد: این خیابان با عرض ۱۸ متر و طول ۱۵۰ متر دارای ۱۵۰۰ متر مربع پیاده‌روسازی، ۳۵۰۰ متر مربع آسفالت، ۷۰۰ متر مربع جدول و ۱۱۰۰ متر مربع فضای سبز است.
اضافه می‌شود، در هفته دولت سال جاری ۳۵ پروژه عمرانی شهرداری بندرعباس با اعتباری بالغ بر ۲۹۲ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top