skip to Main Content

برگزاری دیدار مردمی رؤسا و دادستان ها به صورت همزمان در ۱۸ حوزه قضایی استان هرمزگان/ رسیدگی به مطالبات ۸۴ نفر از شهروندان توسط رئیس کل دادگستری استان

به گزارش بادگیر نیوز؛ در جریان برگزاری یازدهمین دیدار مردمی مسئولین قضایی استان هرمزگان طی سال ۱۳۹۸ ، رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی با ۸۴ نفر از شهروندان دیدار و گفتگو نمودند.

بر اساس این گزارش، همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس ، رؤسا و دادستان ها در ۱۸ حوزه قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات ۴۱۷ نفر از مراجعان دستگاه قضایی در اقصی نقاط هرمزگان رسیدگی نمودند.

شهروندان هرمزگانی در حوزه های قضایی رودخانه ، رودان ، جاسک ، بشاگرد ، سیریک ، میناب ، بندرعباس ، هشتبندی ، حاجی آباد ، احمدی ، فین ، بندرخمیر ، بندرلنگه ، پارسیان ، کیش ، قشم ، ابوموسی و بستک با مراجعه به دادگستری و دادسراهای عمومی و انقلاب شهرستان های محل سکونت خود ، درخواست های خود را از مسئولین قضایی مطرح نمودند و هر یک از رؤسا و دادستان های این حوزه های قضایی پس از بررسی موارد مطرح شده نسبت به صدور دستورات قانونی اقدام نمودند.

شایان ذکر است : از ابتدای  امسال ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین وی نیز با برگزاری ۱۱جلسه دیدار مردمی به مطالبات ۹۸۷ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی و دستورات لازم را در حدود موازین قانونی صادرنموده اند.

متقاضیان دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی استان هرمزگان می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن ۰۷۶۳۳۳۱۷۸۶۰ و یا مراجعه به آدرس اینترنتی دادگستری کل استان هرمزگان به نشانی http://www.dadgostari-hr.eadl.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتشار دهنده: آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top