skip to Main Content

اجرای طرح ضربتی ارتقا امنیت اجتماعی با دستگیری ۱۵ نفر سارق دربندرعباس

به گزارش بادگیر نیوز؛سرهنگ “محمد اسماعیل مشایخ” گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد با متخلفان امنیت اجتماعی و سارقان به مدت ۴۸ ساعت در بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: مأموران با افزایش اکیپ های محسوس و نا محسوس، گشت خودروئی و موتوری در سطح حوزه استحفاظی ، کشف و دستگیری سارقان را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ مشایخ گفت : با تلاش همه جانیه ماموران انتظامی شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته مجموعا ۲۹۱ نفر متهم شامل سارق ، مظنون به سارق ، معتاد متجاهر خرده فروش و قاتل فراری شناسایی ودستگیر شدند.

وی افزود : در این رابطه تعداد ۱۵ نفر سارق با میانگین ۲۵ تا ۳۵ سال که دارای سوابق متعدد کیفری بودند توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند که برابر بازجویی و تحقیقات قنی بعمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت منزل ، داخل خودرو ، موتورسیکلت ، کابل برق و تلفن همراه در شهرستان بندرعباس اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهارداشت : در ۴۸ ساعت گذشته با تلاش ماموران و همکاری خوب شهروندان با پلیس ، در اجرای پاکسازی محلات آلوده ۱۵۱ نفر معتاد متجاهر و تعداد ۴ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top