skip to Main Content

دانش آموزان نظام جدید می توانند بدون آزمون دانشجوی پیام نور شوند/تشریح مزایای تحصیل در پیام نور

به گزارش بادگیر نیوز ، دکتر محمد خیری با اشاره به اینکه داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده اند نیز می توانند در رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند، افزود: داوطلبان نظام آموزشی جدید (۳-۳-۶) می توانند در رشته های تمامی گروه های آزمایشی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sangesh.org یا مراجعه حضوری به مراکز و واحدهای پیام نور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور کمترین شهریه را از دانشجو اخذ می کند و دانشجویان می توانند برای تمام مقطع تحصیلی خود وام با بازپرداخت بلند مدت ۴۸ ماهه با کارمزد۱/۴ درصد دریافت نمایند، گفت: تحصیل رایگان برای افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی کمیته امداد، بهزیستی و.. می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان خاطر نشان کرد: ثبت نام بدون آزمون در ۱۴ واحد و مرکز هرمزگان شروع شده و تا ۲۸ شهریورماه نیز فرصت باقی است.
خیری با اشاره به مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور، تصریح کرد، دانشگاه پیام نور رتبه اول کیفیت آموزشی و رتبه ۱۰ پژوهشی در بین دانشگاه های کشور داراست و بهترین فرصت برای شاغلین و افرادی که نمی توانند در کلاس درس شرکت نمایند فراهم شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، آزمون های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون های آنلاین و الکترونیکی از دیگر مزایای دانشگاه پیام نور می باشد و این بهترین فرصت برای متقاضیان جهت تحصیل در دانشگاه پیام نور است و این مزایا نشان از کیفیت و مهم بودن یک دانشگاه دولتی است.

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top