skip to Main Content

روند جذب تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر در هرمزگان سرعت گیرد/ دستگاه‌های حمایتی روند جذب اعتبارات ابلاغی خود در حوزه اشتغال سرعت بخشند

به گزارش بادگیر نیوز ؛ دکتر ایرج حیدری در کارگروه تخصصی اشتغال استان با اشاره به اهمیت جذب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی،عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک ها روند جذب تسهیلات اشتغالزایی را در هرمزگان سرعت بخشند تا اعتبارات اختصاص یافته به استان از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و فراگیر به طور کامل جذب گردد تا شاهد ایجاد فرصت های جدید شغلی در استان از محل این منابع باشیم.

وی در همین رابطه گفت: تسهیلاتی که برای اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغالزایی در مناطق مختلف هرمزگان از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و فراگیر اعطاء می گردد منتج به اهداف مورد نظر در زمینه اشتغال گردد و آثار اجرای طرح ها ملموس باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری و اجرای طرح های سرمایه گذاری ،تصریح کرد: مناطق مختلف هرمزگان ظرفیت های بسیار خوبی برای اجرای طرح های کلان و خرد اشتغالزایی را دارند که نیازمند برنامه ریزی برای جذب تسهیلات و اجرای طرح های اشتغال‌زایی با رفع موانع است.

وی افزود:توسعه کشت های گلخانه ای ظرفیت مهم بخش کشاورزی استان است که سرمایه گذاری در این بخش می تواند فرصت های شغلی مناسبی را در استان به ویژه مناطق روستایی ایجاد نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با برنامه ریزی مناسب و پیگیری، روند جذب تسهیلات اشتغالزایی را از سوی دستگاه های اجرایی و بانک ها با فعال نمودن کمیته کارشناسی و نظارت سرعت بخشد و به صورت مرتب گزارش اقدامات را منعکس کند.

حیدری با اشاره به اهمیت محقق شدن تعهدات دستگاه‌های اجرایی در زمینه اشتغال، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی هرمزگان به تعهدات خود در ایجاد سی هزار فرصت شغلی جدید در سال ۹۸ با برنامه ریزی اقدام نمایند.

انتشار دهنده:آرزو محمدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top