skip to Main Content

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس: نمی‌پذیرم فرصت اشتغال در صنایع به غیر بومی‌ها داده شود

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ‌زنی ۶ و نیم کیلومتر جاده در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بر استخدام نیروهای بومی شهرستان پارسیان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بادگیر به نقل از خبرگزاری فارس از پارسیان، ناصر شریفی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی یکی از پروژه‌های عمرانی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، اظهار کرد: خدا را شکر برنامه‌های خوبی در منطقه ویژه اقتصادی در دست اجرا است و آینده شاهد تحولات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

وی افزود: یک کار بزرگ اقتصادی در راستای تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور در این منطقه شروع شده که هر روز شاهد پیشرفت آن هستیم و من به این پروژه امیدوار هستیم.

نماینده مردم پارسیان، بندرلنگه و بستک در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف این پروژه ملی همه جانبه همکاری خواهیم کرد و در ادامه انتظار می‌رود همه ارگان‌ها، دستگاه‌های مربوطه و مردم نیز همکاری مستمر داشته باشند.

شریفی پیش از کلنگ‌زنی پروژه احداث راه مواصلاتی تأکید کرد: اولویت اول ما در پروژه‌ها استفاده از نیروهای بومی شهرستان و استان است و بر این موضوع تأکید داریم هرچند که این دغدغه توسط مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی به خوبی درک شده و در همین راستا تلاش می‌کنند.

وی افزود: نمی‌پذیرم نیروی تحصیل کرده و آماده کار در منطقه وجود داشته باشد و مشابه آن از استان‌های دیگر از این ظرفیت استفاده کند.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار تسریع در اجرای پروژه‌ها شد و ابراز داشت: انتظار مردم و جوانان تحصیلکرده این است که پروژه‌های منطقه ویژه اقتصادی پارسیان شکل اجرایی به خود بگیرد تا از عواید آن مردم شهرستان در وهله اول و در نهایت همه مردم کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/پ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top