skip to Main Content

من به عنوان منتقد سیستم قبل وارد عرصه شدم/ پنهان کاری در کار شهرداری نخواهم داشت

به گزارش پایگاه خبری بادگیر، محمود مولوی شهردار پارسیان در خطبه های نماز جمعه اهل سنت شهر پارسیان امید به سازندگی و ساختن شهری زیبا را دست یافتی دانست و گفت:  من از دل مردم و به عنوان یک منتقد از سیستم قبل وارد این عرصه شدم و مشکلات قبل را می دانم لذا در جهت رفع آن تلاش خواهم کرد و پنهان کاری را کنار خواهیم گذاشت تا مردم شفاف عملکرد مجموعه را ارزیابی کنند.

وی افزود: ما می توانیم با مشارکت پذیریری از مردم سرمایه اجتماعی شهر را بالا ببریم و تصمیم گیری ها با کمک مردم انجام خواهد شد لذا با توجه به همه مسائل اما به آینده امیدواریم و باید در مسیری گام برداشت که به مردم امیدواری داده شود.

شهردار پارسیان در ادامه گفت: مردم نباید تاوان بدهی های شهرداری را بدهند، هر شهرداری بدهی هایی دارد و شهردار قبل نیز زحمت هایی کشیده و بدهی هایی به جای گذاشته. اینها نمی تواند برای مجموعه نقطه ضعف باشد.

مولوی در ادامه اظهار کرد: در سال های گذشته دارایی های شهر مورد استفاده قرار گرفته و اکثر منابع فروخته شده لذا ما از نظر منابع و دارایی با مشکل مواجه هستیم ولی با این وجود مدیریت می کنیم از طریق تمرکز زدایی و کاهش تصدی گری و چابک سازی و اصلاح سازمان درون شهرداری و تفکیک های شفاف و اعلام مستمر به مردم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: مهم این است که بنده به عنوان شهردار شهر دچار تعارض منافع نشوم و جایی که منافع شخصی و منافع عمومی تعارض پیدا کرد منافع عمومی را بر منافع شخصی ترجیح بدهم.

شهردار پارسیان ضمن تأکید بر سلامت رفتاری در مجموعه شهرداری پارسیان خاطرنشان کرد: کسی به من به عنوان یک مدیر اجازه نداده به اموال عمومی تعرض کنم. وظیفه من حفظ اموال عمومی است. من این تعهد را می دهم درآمد های شهر هزینه شهر خواهد شد و گزارش آن را به مردم خواهیم داد.

مهندس مولوی نگاه به عقب را مأمویس کننده خواند و گفت: ما هیچگاه به عقب نگاه نمی کنیم و کاری به این موضوع نداریم که در گذشته چه اتفاقی افتاده و چه کسی چه کاری انجام داده زیرا این موضوع دردی از ما دوا نمی کند لذا باید به مردم امید داد و نشاط اجتماعی را حاکم کرد.

مهندس مولوی استفاده از ظرفیت اجتماعی شهروندان را سرمایه عظیم شهر دانست و گفت: معتقدیم که رابطه شهر و شهروند رابطه ای دو سویه هست و همه باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top