skip to Main Content

آغاز به کار همایش نماز و فضای مجازی در پارسیان+ تصاویر

به گزارش پایگاه خبری بادگیر محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان از آغاز به کار همایش نماز و فضای مجازی در شهرستان پارسیان خبر داد.

وی افزود: این همایش با هدف تبیین نقش فضای مجازی در پیشبرد اهداف عبادی به ویژه نماز با حضور حجت الاسلام فروزان نژاد مسول ستاد اقامه نماز استان و با حضور کارشناسان در سالن اجتماعات شهید تندگویان شهرستان در حال برگزاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان همچنین اظهار کرد: همایش های اینچنینی با توجه به گسترش فضای مجازی می تواند تأثیرات خوبی را از خود به جای بگذارد و بر همه ما این تکلیف وجود دارد که اهداف این همایش به صورت فراگیر و از طریق تریبون های رسمی شهرستان و نیز خطبه های نماز جمعه سراسر شهرستان بازنشر داده شود.

اسدی فضای مجازی را با توجه به گستردگی فراوانی که دارد دارای تهدید و فرصت خواند و خاطرنشان کرد: فضای مجازی علی رغم همه تهدید هایی که برای آن در نظر می گیرند اما فرصت های فراوانی دارد که باید از آن در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی به ویژه نماز استفاده کرد.

یادآور می شود: همایش نماز و فضای مجازی با همت ستاد اقامه نماز شهرستان جناب آقای احمد رادمنش، ادارات فرهنگی و مراکز علمی و حوزوی با حضور کارشناسان مربوطه تا اذان ظهر در شهرستان پارسیان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top