skip to Main Content

آستاندار هرمزگان:روابط عمومی ها فاصله بین مردم و سازمان را کاهش دهند

به گزارش پایگاه خبری بادگیر،جاسم جادری پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی اظهار داشت:روابط عمومی پل ارتباط بین افراد جامعه و سازمان هاست و باید تلاش های یک سازمان توسط روابط عمومی منتقل شود تا مردم بدانند تا چه حد کار و تلاش می شود.
وی ادامه داد: ۷۰ درصد موفقیت یک سازمان به روابط عمومی بستگی دارد و اگر روابط عمومی را از یک سازمان بگیریم، آن سازمان دیگر هیچ روحی ندارد.
وی ادامه داد: کار روابط عمومی بدون صبر امکان پذیر نیست و روابط عمومی تکنیک های خاصی دارد که باید فنون روابط عمومی را بیاموزیم تا بتوانیم ارتباط درست برقرار کرد.
وی اضافه کرد:ارتباط امر مهمی است و شرط بقا و استمرار حیات هر سازمان به روابط عمومی بستگی دارد.
استاندار هرمزگان یاداور شد: داشتن اطلاعات دقیق و به روز از نان شب مهمتر بوده و هر که بیشتر بداند موفق تر است.
جادری عنوان کرد: کشوری قدرتمند است که اطلاعات آن کامل بوده و حکومت در چنین جهانی بدون بهره مندی از روابط عمومی ممکن نیست.
جادری بیان داشت: اعتقاد به شفافیت و پاسخگویی امر بسیار مهمی است و حقوق شهروندان باید رعایت و حق نظارت مردم در کارها به رسمیت شناخته شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز در این مراسم بیان داشت: وظیفه و جایگاه روابط عمومی در نیم قرن اخیر رشد و تکامل یافته و روابط عمومی ها نقش ارتباط گرا و واسطه میان مردم و دستگاه اجرایی را دارند.
شیرزاد عزتی افزود: روابط عمومی های فعال حاصل تلاش دستگاه های اجرایی را به گوش مردم می رسانند و خواسته مردم را به مدیران انتقال می دهد و باید روابط عمومی پل ارتباطی میان سازمان و مخاطبان هر مجموعه باشد.
وی تصریح کرد: اصلاح چارت سازمانی، برگزاری دوره های آموزشی و اختصاص فضا و محیطی متناسب با کار روابط عمومی از مهمترین خواسته های روابط عمومی های هرمزگان است.
وی خاطرنشان کرد: باید روابط عمومی های استان به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری تجهیز شوند و نیاز است مدیران هر مجموعه به این حوزه مهم توجه کافی را داشته باشند.

منبع:ایرنا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top